Citat:
Ursprungligen postat av
CharlieLindh
Endast globalister, internationalister och kosmopoliter fäster vikt vid hur SD förhåller sig till Israel. Vi som bryr oss om Sverige fokuserar på inrikespolitiska frågor.
Vänligen,
SD-trollet
Kom igen nu, detta är knappast första gången de visar tydliga tecken på att de förmodligen värderar Israel högre än Sverige. Seriöst. Enligt SD får man inte kritisera att Bonniers är judiskt, för då är man antisemit, deras systematiska försök att få bort Kasselstrand efter den Israelkritiska artikeln och deras tidigare resor till Israel. Lägg därtill att de förespråkar "öppen svenskhet", vilket i praktiken innebär att det inte finns något svenskt folk enligt dessa.
Du kan bara inbilla dig att du skulle kunna få Ekeroth eller Söder att gå med på att det inte finns något judiskt folk utan att alla kan bli judar, aldrig i helvetet att de skulle kunna säga något sådant. SD rider på den svenskfientliga vågen samtidigt som många svenskar ändå röstar på dem eftersom det är det enda riksdagspartiet som vill minska invandringen. Nej jag säger inte att SD är lika svenskfientligt som sjuklövern, men påstår man att vem som helst kan bli svensk, då ÄR man svenskfientlig.
SD tappade jag förtroende för för längesen. Dock hade jag ändå hopp för partiet, men nu på senaste tid har jag tappat ALLT förtroende för dem. Enda anledningen till att jag hoppas att SD växer är för att fler svenskar hamnar i gränszonen där det är lika långt till sjuklövern som till SvP.