2005-06-05, 02:26
Medlem
L0darens avatar
Det behövs verkligen, så många frågor rör både inrikes och utrikes på samma gång. Med allt som händer hela tiden runtomkring olika EU-frågor så tycker jag det vore sunt att samla allt någonstans.

MvH
Citera
2005-06-05, 11:10
Medlem
Fet-Everts avatar
Rent spontant känner jag att det är en mycket bra idé. Det är lite svårt att veta exakt var frågorna ska publiceras, då frågorna spänner från interna inrikesfrågor till EU:s globala kontakt med omvärlden.
Citera
2005-06-05, 11:47
Medlem
agitators avatar
jo det låter som en god idé. Dels för att jag är lite eftersatt vad gäller EU-frågor, dels för att EU-debatten bör bli mer synlig i Sverige.
Citera
2005-06-05, 19:15
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Det behövs verkligen, så många frågor rör både inrikes och utrikes på samma gång. Med allt som händer hela tiden runtomkring olika EU-frågor så tycker jag det vore sunt att samla allt någonstans.

MvH

Det är en bra idé. Ska se vad vi kan göra.

admin
Citera
2005-06-07, 16:23
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren

MvH

Din vilja är min lag.
Nu är det öppnat. Välkommen in att debattera.

admin
Citera
2005-06-08, 01:02
Medlem
Bloodhounds avatar
...och nu undrar jag givetvis vem som hävdar att medlemmarna har för dåligt inflytande på FB?
Citera
2005-06-08, 01:10
Bannlyst
Jaha, det var ju fint och väl. Var är vårt forum för samlande och nostalgi som jättemånga var överväldigande positiva till då?
Citera
2005-06-08, 13:57
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Moderatormeddelande

Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
Var är vårt forum för samlande och nostalgi som jättemånga var överväldigande positiva till då?
Det finns väl en tråd om det? Den här tråden handlar om införandet av ett EU-forum. Vänligen ta din fråga i rätt tråd!

// Moderatorn

För att inte fara mer ot i den här tråden så vänligen ta kommentarer på detta mod-meddelande via pm eller i separat tråd. Tack på förhand!
Citera
2005-06-08, 15:01
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Din vilja är min lag.
Nu är det öppnat. Välkommen in att debattera.

admin

i love you
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in