• 1
  • 2
2013-05-29, 14:30
Bannlyst
Stoppa ett finger i röven medans du onanerar, funkar alltid för mig.
Citera
2013-05-29, 14:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohdelally
Kan komma när jag har sex, "sprutar" och sånt när killen kommer åt g-punkten men har aldrig kommit själv när jag onanerar. Brukar ligga ner och pilla runt lite där nere länge och det känns skönt, till och med så att man vill stöna. "Brukar ofta gnida med handen" svårt att förklara.. då blir jag helt darrig och spänner benen jättemycket. Känns precis som att det är på väg men sen dör det bara. Kåtheten försvinner helt enkelt och det är inte skönt längre. Tråkigt tycker jag.

Känns precis likadant när han slickar mig. Jätteskönt och jag kan inte ligga still och benen spänner sig. Men sedan dör det bara..

Fan vad snuskigt det låter! tycker det är svårt att prata om detta så därför tar jag upp det här.
Ingen tjej här med samma problem kanske som har tips??

tacksam för all hjälp!

Skaffa en magic wand med valfri attachment. Jag lovar dig, med den så kommer du att komma, och komma, och komma...
Senast redigerad av WordWarrior 2013-05-29 kl. 14:37.
Citera
2013-05-29, 14:40
Medlem
AutumnLeavess avatar
Citat:
Kan vara möjligt att jag "tappar greppet" eftersom det blir så mycket, hur man nu ska förklara.
Har också hört talas om det känns nästan lite som att fuska om man använder sånt med av någon anledning. Men det är ju bara jag

Jag tror största skillnaden ligger i att när han är i mig så slutar han aldrig förrän jag kommer. Han märker när det är på g och då spelar det ingen roll om jag säger att jag inte klarar mer så fortsätter han. Då säger det pang Men om jag gör det själv handlar det mer om stimulans på klitoris (samma när han går ner på mig) och då känns det som att man ska komma men det händer helt enkelt inte.
Kanske är mentalt, men hur ska man träna bort det?

svårt att förklara allt

Antagligen är det ju det där "sluta" känslan innan orgasm som tar över ldå, gjorde det på mig när jag började onanera men desto mer jag onanerade och desto mer jag vänjde mig vid att göra fingerrörelserna (haha) desto lättare blev det, om man kommit en gång är det sen lättare att göra om det. Så fortsätt onanera, vet att det är frustrerande när man är nära och sen bara tappar det men det får man ju bara beredd på kan ske. Om man ska lyckas får man inte vara rädd för att misslyckas
Citera
2013-05-29, 15:00
Medlem
ohdelallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnLeaves
Antagligen är det ju det där "sluta" känslan innan orgasm som tar över ldå, gjorde det på mig när jag började onanera men desto mer jag onanerade och desto mer jag vänjde mig vid att göra fingerrörelserna (haha) desto lättare blev det, om man kommit en gång är det sen lättare att göra om det. Så fortsätt onanera, vet att det är frustrerande när man är nära och sen bara tappar det men det får man ju bara beredd på kan ske. Om man ska lyckas får man inte vara rädd för att misslyckas

Får jag bara fråga en sak? hur gammal var du när du började? För jag är snart 21 och har onanerat så länge jag kan minnas egentligen. Hur mycket träning krävs det menar jag haha!
Men jag tror nog som du att det kanske hänger på den där "sluta" känslan.
Måste nog vara mer ihärdig? och andra sidan är det svårt när det bara "dör". Jag kanske gör något snefel med rörelsen?

Tänk om man var kille, enkelt det skulle vara
Citera
2013-05-29, 15:27
Medlem
AutumnLeavess avatar
Citat:
Får jag bara fråga en sak? hur gammal var du när du började? För jag är snart 21 och har onanerat så länge jag kan minnas egentligen. Hur mycket träning krävs det menar jag haha!
Men jag tror nog som du att det kanske hänger på den där "sluta" känslan.
Måste nog vara mer ihärdig? och andra sidan är det svårt när det bara "dör". Jag kanske gör något snefel med rörelsen?

Tänk om man var kille, enkelt det skulle vara

Jaa jag har väl alltid pillat typ, men var väl när jag var fjorton typ som jag verkligen började undersöka, när jag var sexton kom jag för första gången typ. Sen dess kommer jag väl 70% av gångerna jag onanerar haha. Men är ju väldigt olika det där med onani alltså, har kompisar som aldrig onanerat, de som aldrig kommit nånsin och de som kommer bara efter 30 sekunders pillande Är 20 snart kanske ger lite mer perspektiv på det hela
Jaa fan varför är man inte det? Dock tror jag våra orgasmer är goare
Citera
2013-05-29, 15:45
Medlem
ohdelallys avatar
Citat:
Jaa jag har väl alltid pillat typ, men var väl när jag var fjorton typ som jag verkligen började undersöka, när jag var sexton kom jag för första gången typ. Sen dess kommer jag väl 70% av gångerna jag onanerar haha. Men är ju väldigt olika det där med onani alltså, har kompisar som aldrig onanerat, de som aldrig kommit nånsin och de som kommer bara efter 30 sekunders pillande Är 20 snart kanske ger lite mer perspektiv på det hela
Jaa fan varför är man inte det? Dock tror jag våra orgasmer är goare

herregud haha! har ingen koll på vad mina tjejkompisar gör då jag alltid blir så generad när sånt kommer upp på tal! men det är skönt o höra hur det är för andra. Förstår att det kan vara väldigt individuellt.
Men hur gör du när du onanerar? så mycket frågor haha! gör du något speciellt när du är nära så att säga?
Citera
2013-05-29, 15:55
Medlem
AutumnLeavess avatar
Citat:
herregud haha! har ingen koll på vad mina tjejkompisar gör då jag alltid blir så generad när sånt kommer upp på tal! men det är skönt o höra hur det är för andra. Förstår att det kan vara väldigt individuellt.
Men hur gör du när du onanerar? så mycket frågor haha! gör du något speciellt när du är nära så att säga?

Haha du skulle få världens chock om du var med oss då
haha är okej, jaa jag är nog ganska hårdhänt och snabba rörelser sida till sida. Känns som jag inte riktigt har koll just nu dock, i stundens hetta kanske jag gör något mer haha
Citera
2013-05-29, 16:15
Medlem
ohdelallys avatar
Citat:
Haha du skulle få världens chock om du var med oss då
haha är okej, jaa jag är nog ganska hårdhänt och snabba rörelser sida till sida. Känns som jag inte riktigt har koll just nu dock, i stundens hetta kanske jag gör något mer haha

Är ganska van ändå men blir alltid generad iallafall, vet inte varför, bara är sån haha!
Kan förstå att det inte är lätt att beskriva det ju. Men jag tackar så mycket för tipsen
Citera
2013-05-29, 16:21
Medlem
Som någon sa lite tidigare.. Använd en dildo!

Det var samma problem för mitt ex, men när hon använde en dildo med vibrator så gick det mycket lättare... Hon använde också ganska mycket glidmedel
Citera
2013-05-29, 23:37
Bannlyst
Har en annan ganska bra lösning..
PM'a ditt nummer till mej, så kan vi göra så att när din kille är ute och "roar" sig så kan du bara ringa ett samtal.
Citera
2013-05-30, 00:31
Medlem
ohdelallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamsebooii
PM'a ditt nummer till mej, så kan vi göra så att när din kille är ute och "roar" sig så kan du bara ringa ett samtal.

Du får gärna förklara hur ett samtal till dig kommer hjälpa mig?
eller raggar du just nu?
Citera
2013-05-30, 00:33
Medlem
ohdelallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamsebooii

Kan du förklara hur ett samtal till dig kommer att hjälpa mig?
Eller raggar du just nu?

oj dubbelpost, sorry :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här