2013-05-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeTh-LoEG
Hur mycket brukar du dosera; vad är din maxdos sedan tidigare?
Tar du det IV?

Försök att slappna av, äta lite frukt och dricka lite vatten. Se på en film eller serie som du gillar. Koppla bort oron - om det verkligen är fara å färde, kommer problemen att göra sig påminda även fast du försöker tänka på annat. Om du börjar kräkas i mängder, få kramper och allmänt mår mycket dåligt, är det dags att ringa 112.

Brukar ta det var och varannan dag vanligtvis så är inte ovan. med inte ett g på samma gång, gjorde det nu bara på sked och in i käften..Så jag blev förvånad att jag börjar må illa och allt detta
Citera
2013-05-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
Det var bland det dummaste svaret jag läst på länge.

OnT: Drick vatten, duscha kallt och rid ut det bara.
Om det är rent kommer han och slockna..
Citera
2013-05-28, 20:06
Medlem
Om du inte kan sova?Har du ajax och andra städgrejer hemma?Städa lägenhet ett par gånger så får du blodcirkulationen igång och svettas ut det värsta!
Citera
2013-05-28, 20:09
Medlem
hmmm en överdos tjack brukar oftast resultera i att man somnar....visste ni inte det??? jag har fan då bara testat det en gång och t.om jag visste detta.
Citera
2013-05-28, 20:09
Medlem
psyDucks avatar
Det är ingen fara med dig. försök sysselsätta dig med något så du inte fokuserar på att du mår dåligt. Om en stund går illamåendet över. Ju mer du tänker på att du mår dåligt desto värre blir det. Det viktigaste att komma ihåg är att det absolut inte är någon livshotande fara. Oavsett vad du gör, eller inte gör, så kommer det gå över om ett tag och du kommer må bra igen.
Citera
2013-05-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Om du inte kan sova?Har du ajax och andra städgrejer hemma?Städa lägenhet ett par gånger så får du blodcirkulationen igång och svettas ut det värsta!

Jo men jag blev inte alls på det sättet utan snurrig och känns som jag svept en slaska vodka typ. Trött och konstig, svårt att svälja och svårt att använda mina mmuskler. Ett gram är inte spec mkt jag vet men de är liksom ovidkommande för min situation..Sitter med en blöt iskall handduk virad runt huveet likt en beduin och känns som jag brinner, hade jag haft ägg hemma hade jag fan testat att steka dem på huvudet ;(
Citera
2013-05-28, 20:30
Medlem
Är som sagt inte orolig, utan mera förvånad, och vill bara ha tips hur man mår fint igen.

Kan tillägga att pupillerna är typ små, vilket utan rådande omständigheter känns bra ironiskt
Citera
2013-05-28, 21:02
Medlem
Alienpsysvamps avatar
int dör man av ett g. Hände mig också att jag "överdoserade" rekomenderar att gå ut till nån socialplats som är uppe 24h och chilla och prata med vänner. Men om du är ensam så tycker jag synd om dig.
Citera
2013-05-28, 21:14
Medlem
urekels avatar
Börja städa eller sysselsätt dig med något, så du kan koppla bort lite och inte oroar dig lika mycket
Citera
2013-05-28, 21:25
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av risetoruin
Är som sagt inte orolig, utan mera förvånad, och vill bara ha tips hur man mår fint igen.

Kan tillägga att pupillerna är typ små, vilket utan rådande omständigheter känns bra ironiskt

Minns jag inte helt fel skall någon ha sagt att det börjar bli farligt kring 2-3 g. Kan försöka leta upp det åt dig, om det gör dig lugnare.

Men som sagt, sysselsätt dig och försök hålla dig pigg. Och jo, du KAN sova. Överdoserar man tjack blir man svintrött. Det blir bakslag när man får i sig för mycket. Jag har själv haft milda överdoser på tjack, och ja. Det känns oerhört obehagligt, men det går över. Men håll koll på andningen och pulsen. Sen ringer du 112 om du börjar krampa och kräkas.

Du har ingen polare som kan komma med benzo? Jag vet själv hur lätt det är att noja upp sig när det känns som hjärtat bankar så in i helvete.

Edit: https://www.flashback.org/t1508504 här vart tråden. Förresten, vilket kvalité var det på ditt tjack?
Senast redigerad av Brmc 2013-05-28 kl. 21:28.
Citera
2013-05-28, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Minns jag inte helt fel skall någon ha sagt att det börjar bli farligt kring 2-3 g. Kan försöka leta upp det åt dig, om det gör dig lugnare.

Men som sagt, sysselsätt dig och försök hålla dig pigg. Och jo, du KAN sova. Överdoserar man tjack blir man svintrött. Det blir bakslag när man får i sig för mycket. Jag har själv haft milda överdoser på tjack, och ja. Det känns oerhört obehagligt, men det går över. Men håll koll på andningen och pulsen. Sen ringer du 112 om du börjar krampa och kräkas.

Du har ingen polare som kan komma med benzo? Jag vet själv hur lätt det är att noja upp sig när det känns som hjärtat bankar så in i helvete.

Edit: https://www.flashback.org/t1508504 här vart tråden. Förresten, vilket kvalité var det på ditt tjack?

Tack för alla svar, näe orolig är jag inte för jag vet att 1g inte är mycke + att jag tar det nästan dagligen. Men man vill ju må som man ska lixsom hehe. Har benzo hemma så de e soft, men tack för svar ha de niice
Citera
2013-05-28, 22:23
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av risetoruin
Tack för alla svar, näe orolig är jag inte för jag vet att 1g inte är mycke + att jag tar det nästan dagligen. Men man vill ju må som man ska lixsom hehe. Har benzo hemma så de e soft, men tack för svar ha de niice

Absolut inga problem. Nej klart man egentligen vet att det inte är farligt. Men ibland så hälsar herr Hjärnspöke på och ställer till det mer än nödvändigt, särskilt på tjack.

Mår du bättre nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in