Jag har under 1-2 år mått rätt dåligt då och då. Inatt är en sån dag.. Varför? Jag känner att allt händer just mej. Jag tål inte fisk, pälsdjur, nötter, mjölkprotein, råaägg. Jag har astma och exem även relativt snea tänder och riktigt dålig syn. Vad har jag att vara glad över? Jag skiter i min pågående utbildning, vet inte vad den leder till eller om jag gillar det. Vet inte vad jag tycker om att göra. Är ofta dålig i magen pga dåligt skött kost. Vad vill jag göra? Varför gör jag de jag gör? Det känns som att jag slösat bort tonåren. Har ingen bästa polare nåmer, som kommer välja dej före alla andra. Jag umgås inte med polare efter skolan bortsett från genom datorn. Vad tycker jag är kul? Känns som att det finns så mycket jag inte vet som ja borde veta. Dom enda jag vet bryr sig om mig på riktigt är min lillebror mamma och pappa. Jag skolkar mer och mer och så har fe varit ett tag nu. Vet inte ens mina betyg denna årskurs.. Eller om jag klarar alla kurser. Min tremänning dog också för ett par år sen. Jag ser inte de negativa i att dö. Jag ser bara allt i livet som negativt. Jag vill ständigt vara bättre än mina kompisar, det säger jag inte utan bara försöker. Passiv aggressiv tror jag. Jag vet inte vad jag vill få ut..