Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-28, 02:07
Medlem
Snipaas avatar
Ja undrar kort och gott vilken som är billigast och bäst av alla avlyssnings buggar.
har nån en ? av vilken anl. ? om ni hade en vad skulle ni vilja avlyssna ? nån som har tipps på var man kan gömma en och köpa en billig.

menar en typ som denna : http://www.teknikproffset.se/Hemelektronik/Hobby--Fritid/Spionprylar/Mini-Spionbugg-GSM-avlyssning.htm

men inte den.

pm gärna.

tack för svar.
Citera
2013-05-28, 02:11
Medlem
sharkbaits avatar
Efter att ha testat ett tiotal kan jag säga som så;

300-1000 kr: Lika dåliga (Dvs fungerar men dåligt ljudupptagning och högst opålitliga och opraktiska)

Är det viktigt är de värt att lägga ut de där extra tusenlapparna på en utav de bättre buggarna.
Citera
2013-05-28, 02:39
Medlem
Snipaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sharkbait
Efter att ha testat ett tiotal kan jag säga som så;

300-1000 kr: Lika dåliga (Dvs fungerar men dåligt ljudupptagning och högst opålitliga och opraktiska)

Är det viktigt är de värt att lägga ut de där extra tusenlapparna på en utav de bättre buggarna.

berätta mer...
vad har du haft för avsikt vad har du placerat dem osv. tack för svaret föresten
Citera
2013-05-28, 02:51
Medlem
sharkbaits avatar
Vart du placerar buggar beror helt på vad du är ute efter och i vilken miljö detta ska ske.

Det finns inga generella råd jag kan ge som du kommer ha användning av och nån lång lista av placeringar och intentioner tänker jag inte sammanställa åt dig.

Vad du kan göra är att berätta mer om din planering för att ev. få några råd kring detta.
Citera
2013-05-28, 02:55
Medlem
Snipaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sharkbait
Vart du placerar buggar beror helt på vad du är ute efter och i vilken miljö detta ska ske.

Det finns inga generella råd jag kan ge som du kommer ha användning av och nån lång lista av placeringar och intentioner tänker jag inte sammanställa åt dig.

Vad du kan göra är att berätta mer om din planering för att ev. få några råd kring detta.

hm jag vet inte men säg i tv rummet. eller ojj kanske till o med sovrummet.'
höra vad en har för sig eller vad som sägs i de öppna, funkar de i/på ett typ vitrin skåp?
under en säng? i ett ventilations utrumme i köket? kanske i ett bad rum? många ställen som skulle va av intresse haha
Citera
2013-05-28, 03:25
Medlem
Avadors avatar
Skulle rekommendera att du köper dem på www.aliexpress.com iaf, billigt som fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in