2013-05-27, 12:06
Medlem
Morsning, idag när jag skulle dra på mig kläder upptäckte jag att till "min höger" om kuken, vid roten, var det mer utbuktande än på andra sidan. Efter att ha klämt och känt lite vart jag en smula orolig, det känns ganska mjukt och om man trycker försiktigt försvinner det "tillbaka in", varpå det glider tillbaka igen snart. Det gör inte ont, har vad jag kan minnas aldrig gjort ont där heller eller känts konstigt på annat sätt. Gällande könssjukdomar känns det ganska otroligt, har inte legat med överdrivet många och har nu ett stadigt förhållande sedan några år.

Några tankar om vad detta kan vara? känns inte så rackarns bra alltså. "/

Slänger upp bild dårå, kladdar över själva falukorven så att fler kan känns sig bekväma. http://quikk.se/?58e173 Som synes är det liksom, ja, svullet eller van man säger, på vänster sida.

Hajar att det är ett lättskojat område så rulla på ni med humor, men det skulle vara trevligt med en del seriösa svar med. Vad kan det vara? Bero på? Åtgärder?

MVH
Citera
2013-05-27, 12:14
Medlem
knArkes avatar
De är lugnt tror ja Hade nå liknande, kändes typ som en surfbräda som låg innanför huden och flöt runt när jag rörde på den, det visade sig vara snäppet hårdare bråck bara. Så ah, jag tror det är lugnt.. men besök en läkare för att vara helt 100
Citera
2013-05-27, 12:17
Medlem
MisterToms avatar
Troligtvis ett ljumskbråck. Kontakta din vårdcentral.
Citera
2013-05-27, 15:01
Medlem
ParadiseRoads avatar
Bråck.
Citera
2013-05-28, 11:19
Medlem
Åfan, där ser man... Snackade med vårdcentralen och fick en tid bokad för kontroll. Tack ska ni ha för hjälpen.
Citera
2013-11-04, 19:31
Medlem
Nå, hur gick det? Jag har samma. Vad var det för något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in