2014-09-04, 09:03
Medlem
sharpedges avatar
Är det bara jag, eller är Kakan redan tillbaka i Morgonpasset i P3, tyckte mig höra hennes stämma denna veckan?
Citera
2014-09-04, 12:07
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sharpedge
Är det bara jag, eller är Kakan redan tillbaka i Morgonpasset i P3, tyckte mig höra hennes stämma denna veckan?

Det är nog bara du, eller det finns väl många av samma sort på den där vidriga kanalen.
Citera
2014-09-04, 19:58
Medlem
Kaitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Raderade hon tweetet om hur gnällig polisen var som tjatade så mycket om polismorden i Malexander?

Emanuel Karlsten har i alla fall reagerat på den... https://twitter.com/emanuelkarlsten/status/507445507191750657

Visar att hennes ursäkt är ihålig. Hon tycker exakt så. Att chefen Lotta M tar Kakan i försvar visar på dåligt omdöme. SR kommer att få äta upp detta...
Citera
2014-09-04, 22:43
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Raderade hon tweetet om hur gnällig polisen var som tjatade så mycket om polismorden i Malexander?

Helvete! Det där hade jag missat. Hon är verkligen mer körd än jag trodde. Jag trodde inte hon var så dum. Hon borde vara kandidat för FI i riksdagsvalet.
Citera
2014-09-05, 11:12
Medlem
Hon verkar ju ha en historia av mindre bra och rent utsagt vidriga uttalanden om just poliser. Så ingen kan ju gå på det där om att hon är "djupt ångerfull".
Hon har en röd tråd av uttalandet och det går inte att vifta bort.

Undrar om de verkligen kommer våga låta henne prata på radion igen?
Om hon gör det så är det väl bara se fram emot snyft artiklarna som något media publicerar om stackars Kakan och "näthatet" hon får utstå.
Citera
2014-09-05, 13:13
Medlem
Parallaxs avatar
Hon måste verkligen bort från all form av mediala sammanhang!
Citera
2014-09-05, 13:25
Medlem
http://www.metro.se/nyheter/efter-acab-tweet-sr-profilens-wikipedia-sida-redigerades-fran-rps/EVHnie!QuepTXvf7kvuM/
Citera
2014-09-05, 13:56
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Heh, inte första gången hon kör ACAB heller, tydligen...

http://toklandet.wordpress.com/2014/08/31/lite-mer-om-den-osmakliga-kakan/

Polishat är givetvis något fint och bra i Kakans bekantskapskrets.
När Athena Farrokzhad bräkte ur sig ett ACAB på facebook 24 augusti fick hon 381 ryggdunkningar.
https://www.facebook.com/athena.farrokhzad
Citera
2014-09-05, 14:16
Medlem
Kaitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atrix
http://www.metro.se/nyheter/efter-acab-tweet-sr-profilens-wikipedia-sida-redigerades-fran-rps/EVHnie!QuepTXvf7kvuM/

Jack Werner är ganska patetisk i sina så kallade avslöjanden. En vänsteragenda och ett kompis-ryggkli som är övertydligt.
Exemplen:
Först en story som KANSKE är fejk. Någon twittrar om att hon blivit hotad av en vän till Kakan. Alltså inte Kakan själv utan en vän. Okänd anser sig ha blivit hotad av okänd. Konsekvens i praktiken ingen alls. Är det en nyhet??
Nästa story, länken ovan, med att ändring på Wikipedia gjorts från dator med ip på Rikspolisstyrelsen. Ja, är det så konstigt. Det är ju där de känner sig illa behandlade av Kakan! Och Wikipedia är dessutom så demokratiskt at det går att ändra för vem som helst om man tycker uppgiften är felaktig. Nyhetsvärde, skandalfaktor??

Nejdu, Jack W. Att du gillar Kakan framgår. Att du använder titeln "granskare" för det du gör är minst sagt bedrägligt.

Särskilt när man vet att du helt blundar för riktiga bluffar som "slöjmisshandeln" i Farsta och liknande. Händelser som påverkar enormt, politiker som drar på sig hijab i solidaritet och Sverige som kritiseras av FN. Trots att allt är påhitt!!
Där ett uppdrag för en riktig granskare...
Citera
2014-09-05, 15:11
Medlem
Synd att någon klantat sig när hon är så duktig själv på idiotier , nu höstar hon in sympati.
Citera
2014-09-05, 15:19
Medlem
tzjs avatar
Egentligen är det synd om henne. Hon är en av de människor i media som faktiskt inte har någonting att erbjuda mer än ett inlärt provocerande beteende. Det bottnar i låg självkänsla och brist på kärlek tror jag.

Att man måste göra sig hörd genom provokationer bekräftar bara personens totala brist på både IQ och EQ. Kakan Hermansson hade kunnat provocera mig, men jag lider bara med henne. En person som växt upp i en miljö där ingen någonsin bekräftat henne. Detta är frukten helt enkelt. En person som inombords mår jävligt dåligt, men har skapat en så pass stark profil kring sin person att hon omöjligtvis kan ta sig ur den onda cirkeln.

Det tråkiga är att det faktiskt finns människor som verkar lyssna på henne. Fast det är ju mer humor egentligen.

Kakan: du behöver psykologhjälp.
Citera
2014-09-05, 17:24
Medlem
emma80s avatar
Jag kan inte ens förstå hur hon har blivit "känd".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in