2013-05-27, 11:00
Medlem
osctheones avatar
Hallojsan, har puffat diverse rökmixar dagligen i 5 månader, och jag vill gå över till Cannabis, men jag har märkt att jag inte alls känner av något rus , är det någon som har varit med om liknande och vet hur länge det tar innan man blir återställd?

Rökt ett hegge~ senaste veckan.
Citera
2013-05-27, 11:02
Medlem
skaffa bättre röka.
Citera
2013-05-27, 11:08
Medlem
Börja med bättre droger.
Citera
2013-05-27, 11:08
Medlem
osctheones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
skaffa bättre röka.

Var så säker att det dära svaret skulle komma upp, jag har prövat _BRA_ röka, och det biter inte.
Citera
2013-05-27, 11:09
Medlem
LegaliseItNows avatar
rök mer.

Då snackar jag om att köpa 5 gram. Rulla 5+ spliffs och rök alla på raken.

Om du inte känner någonting efter det så tror jag nog att vitala delar av din hjärna är bortsprängda utav spicet.
Senast redigerad av LegaliseItNow 2013-05-27 kl. 11:11.
Citera
2013-05-27, 11:10
Medlem
osctheones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
rök mer

Rök mer vadå förnågonting, jag vill inte röka rökmixar något mer, och jag märkte att det ända som hände när jag rökte riktigt mycket cannabis var att jag fick lite huvudvärk
Citera
2013-05-27, 11:13
Medlem
OPDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osctheone
Rök mer vadå förnågonting, jag vill inte röka rökmixar något mer, och jag märkte att det ända som hände när jag rökte riktigt mycket cannabis var att jag fick lite huvudvärk
Du har rökt sönder din hjärna, vänta 2 veckor sen kickar du en spliff då kommer det bita, mecka ner mycket va inte snål
Citera
2013-05-27, 11:13
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Nej jag pratar inte om rökmixar, om du får huvudvärk av cannabis så röker du inte tillräckligt. Då kanske du skall ta och röka rent istället för att blanda med tobak om du gör det.

Eller så kan du sluta helt med både rökmixar och cannabis i en vecka och sen börja puffa rejält med cannabis igen.

Du verkar vara en erfaren rökare så var inte rädd för att nojja ut bara för att du röker för mycket weed.
Citera
2013-05-27, 11:16
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Du har överbelastat dina cannabinoidreceptorer. Din hjärna är trött/trasig och behöver vila.
Citera
2013-05-27, 11:24
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Du har överbelastat dina cannabinoidreceptorer. Din hjärna är trött/trasig och behöver vila.
Jo måste vara det, spice eller gräs är ju inte speciellt beroendeframkallande.

Speciellt inte om man inte ens blir hög av det! Då finns det ju inte så mycket val förutom att ta en paus?
Citera
2013-05-27, 16:16
Bannlyst
Ta en paus är det som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här