Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-26, 16:56
Medlem
JackSaloons avatar
Någon annan som fått nog av dessa åldringar?`Jag minns när jag var 20-bast och fick se något ur sex and the city. En kvinna runt 40 med kort kjol utan nätstrumpor. Slynan satte sig mittemot mig och tittade snett på mig. Hon drog ner kjolen lite grann. Hon tittade på mig som om jag var en äckelpedofil. Jag var hälften så gammal som henne, dock skulle jag utsätta henne för pedofili!

Vad beror detta på? Jag hittade lite info i en intressant artikel som är värd att läsa:
http://www.returnofkings.com/9932/the-15-magical-years-of-womanhood

Citat:
But more recently, the false promises of feminism have lured girls away from this system—which worked for millennia. For at least the last two generations of women, an ideology that promised them that they could enjoy the benefits of their prime years indefinitely, while also getting everything men were getting, was devastatingly persuasive and irresistible. It seems foolhardy in retrospect—and from our male vantage point—but who could blame them?

Förr visste kvinnor att de var unga och vackra mellan 15-30. Men tack vare feminismen så har de fått för sig att de är åtråvärda hela livet. Detta leder till att de kan vara 35 men klä och bete sig som om de vore studenter?
Citera
2013-05-26, 17:00
Medlem
Mickehooks avatar
stryk skulle dom ha, jävla horor. Kvinnor över trettio är inte snygga men bättre i sängen än en trådsmal jävla artonåring.
Citera
2013-05-26, 17:04
Medlem
Katzyns avatar
Du behöver nog inse att det finns väldigt många män som tycker att vissa kvinnor över 30 är väldigt attraktiva. Inte minst män som själva är över 30...

Bara för att du inte tycker de är snygga betyder inte det att ingen annan gör det.
Citera
2013-05-26, 17:06
Medlem
Jackdawcrests avatar
Det är väl någon sorts medelålderskris. Sen kan ju dessa kvinnor sura hur mycket de vill, det kommer ju inte att påverka faktum att majoriteten män föredrar unga tjejer. Lite synd bara att leva ut sista halvan av livet i bitterhet.
Citera
2013-05-26, 17:10
Medlem
JackSaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du behöver nog inse att det finns väldigt många män som tycker att vissa kvinnor över 30 är väldigt attraktiva. Inte minst män som själva är över 30...

Bara för att du inte tycker de är snygga betyder inte det att ingen annan gör det.

De män som gillar kvinnor över 30 är kåta pojker och invandrare. För att de skulle knulla allt, t om varandra om de var fulla.

Sen finns det gifta män som gillar kvinnorna de blev förälskade i, de minns.
Citera
2013-05-26, 17:11
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackSaloon
De män som gillar kvinnor över 30 är kåta pojker och invandrare. För att de skulle knulla allt, t om varandra om de var fulla.

Sen finns det gifta män som gillar kvinnorna de blev förälskade i, de minns.

Verklighetsförankring=noll
Citera
2013-05-26, 17:12
Medlem
Jackdawcrests avatar
Det beror väl på vad tjejerna är ute efter. Jag tror inte att en 30- – 40-årig kvinna skulle ha problem med att hitta ett ONS, men ett förhållande med en normal kille är väl nästintill omöjligt.
Citera
2013-05-26, 17:13
Medlem
Till TS

Du minns när du var 20, men hur gammal är du nu ?

Kvinnor över 30+ = Åldring // Då måste du ju vara i 12-årsåldern själv//
Senast redigerad av Revolutions 2013-05-26 kl. 17:44.
Citera
2013-05-26, 17:15
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Det beror väl på vad tjejerna är ute efter. Jag tror inte att en 30- – 40-årig kvinna skulle ha problem med att hitta ett ONS, men ett förhållande med en normal kille är väl nästintill omöjligt.

Det är väl också relativt. Finns män som inte vill ha barn eller redan har barn och inte vill ha fler. De kanske hellre vill ha en tjej som antingen inte vill ha barn och då känns mer pålitlig i det ställningstagandet vid 40 än en 19åring, eller en kvinna som också redan har egna barn.

Däremot kan jag väl hålla med om att dejtingmarkanden förmodligen är mycket sämre för den genomsnittliga 40åriga kvinnan än vad den är för den genomsnittliga 25åriga kvinnan.

Men steget därifrån till att inga män tycker att kvinnor i trettioårsåldern är sexuellt attraktiva är väääldigt långt.
Citera
2013-05-26, 17:16
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Hur tittar nagon pa en som att man tanker utsatta den for pedofili? Jag menar det ar ratt specifikt av en blick att saga sa detaljerade saker.
Citera
2013-05-26, 17:20
Medlem
dokoalseleds avatar
Haha "åldringar" för 30+

Personligen gillar jag kvinnor mellan 18 och 50. Kolla på Jennifer Lopez. Åldring?
Citera
2013-05-26, 17:30
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Det är väl också relativt. Finns män som inte vill ha barn eller redan har barn och inte vill ha fler. De kanske hellre vill ha en tjej som antingen inte vill ha barn och då känns mer pålitlig i det ställningstagandet vid 40 än en 19åring, eller en kvinna som också redan har egna barn.
Ska en 40-årig man ha barn—vilket de ytterst sällan vill—så går de efter en 30-åring. Delvis för att minska risker för utveckligsstörningar, men också för att det ser bättre ut om man är en 50-årig man med en 40-årig kvinna på föräldrarmötet om 10 år.

I de flesta fallan skulle jag tro att männen vill lära känna kvinnan och då blir det ju ligg med kondom i något år innan det kommer ut att han trots allt inte är intresserad av barn.

Citat:
Däremot kan jag väl hålla med om att dejtingmarkanden förmodligen är mycket sämre för den genomsnittliga 40åriga kvinnan än vad den är för den genomsnittliga 25åriga kvinnan.

Men steget därifrån till att inga män tycker att kvinnor i trettioårsåldern är sexuellt attraktiva är väääldigt långt.
30 års åldern är egentligen inte så farligt, även om det biologiskt sätt inte är optimalt. Men de flesta som letar efter 30-åringar är redan föräldrar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in