2013-09-02, 23:38
Medlem
Stratocaster68s avatar
Woodward borde ge upp sin roll och jobba med sponsordelen istället.

Visst. Bra att Rooney och Nani stannar men helvete vad uselt det är att inte plocka in innermitt. Blir fanimig vansinnig.
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Jag vill se Perez huvud på ett silverfat asap.

Förstår dig. Nu är jag ingen Realsupporter, men om man ser på det hela som ett byte Özil + 40 miljoner mot Bale så känns det ju helt absurt.
Bannlyst
Hoppas du är nöjd och hoppas du aldrig vinner en titel din råtta, kysste märket och ville avsluta karriären i Real, tomma ord ditt äckel.
En väldigt vis kommentar på Facebook.
2013-09-02, 23:39
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Mesut Özil
dear fans of real madrid,

thank you very much for three wonderful years with all of you. my time at real madrid was unique and special for me. sometimes things develop differently, than i would have expected them to a few days ago.
although I’m leaving real madrid I wish you and the team the very best for the future.

now I’m looking forward to my new club: THE GUNNERS!

Jag tolkar detta ENBART som att Mesut inte hade någon tanke på att lämna Real. Fyfan är så jävla besviken och ledsen på samma gång. Vad är det här för jävla skit? Blir så JÄVLA besviken så jag fan inte ens finner ord. Om någon skulle lämna var det di Maria. Inte era jävla idioter
2013-09-02, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Hoppas du är nöjd och hoppas du aldrig vinner en titel din råtta, kysste märket och ville avsluta karriären i Real, tomma ord ditt äckel.
En väldigt vis kommentar på Facebook.
Men nu ville ju Real göra sig av med honom, därför att hans transfer till viss del finansierar Bale transfern. Klubben valde helt enkelt att göra sig av med Özil för att värva Bale, vi får se om det var ett dåligt eller bra val i framtiden.
2013-09-02, 23:40
Moderator
zanteras avatar
Var väl Real som ville sälja? Özil och hans farsa uttalade sig väl om att han ville stanna?
Medlem
foool13s avatar
United uppträder som en League 2 klubb..
Medlem
Deferos avatar
Lukaku och Barry verkar vara klara för Everton.

Mata närmar sig PSG

United spänner sina sista muskler och försöker ro hem en mittfältare
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Säga vad man vill om Chelsea men om Zlatan är med i den dealen så hade det varit coolt.

Verkar inte så tyvärr. Har svårt att se hur han ska ta sig till från Stockholm till London för en medical när fönstret stänger om 25 minuter. Så jävla surt - ett tag i eftermiddags surrades det ju om 10m euro plus Zlatan för Mata. Nu blir det väl en £35-40m i ren betalning. Inte som att Chelsea behöver pengar precis. Om man nu verkligen ville sälja Mata (vilket det verkar som att Mourinho ville) så hade jag fan hellre kört ett byte rakt av Zlatan mot Mata.
2013-09-02, 23:41
Medlem
antonaugustssons avatar
Har Fellaini affären gått i kras?n
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Jag tolkar detta ENBART som att Mesut inte hade någon tanke på att lämna Real. Fyfan är så jävla besviken och ledsen på samma gång. Vad är det här för jävla skit? Blir så JÄVLA besviken så jag fan inte ens finner ord. Om någon skulle lämna var det di Maria. Inte era jävla idioter

Det ska bli intressant att se om det var han som ville gå eller om Ancelotti inte räknade med honom.

Jag tycker inte vi har en bra bredd på de offensiva platserna. Morata, Jese och di Maria räcker inte.
Medlem
dd4ankeNs avatar
Så snabbt Barry blir för Everton blir Fellaini klar för United, bråttom nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in