2013-06-05, 16:22
Medlem
IrateBlackMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Higuain har bestämt sig för Arsenal, inte klart dock.
Har du en källa på att han faktiskt har bestämt sig? Daily Mail skriver att Higuain är mycket nära Arsenal och Mirror skiver att han är nära Juventus.
2013-06-05, 16:25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IrateBlackMan
Har du en källa på att han faktiskt har bestämt sig? Daily Mail skriver att Higuain är mycket nära Arsenal och Mirror skiver att han är nära Juventus.

Såg det också. Daily Mail är ju ingen bra källa direkt. Lite önsketänkande från min sida plus att man ju vill få igång lite rykten nu när säsongen är silly...
2013-06-05, 16:25
Medlem
Higuain är inte så bra som folk tror. Hade själv satsat på en annan anfallare.
2013-06-05, 16:28
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Arsenal kan dock inte välja och vraka som andra större klubbar, det är väl bara theo walcott som har hyfsad lön i arsenal och honom fick man överbetala för för att få honom att stanna
2013-06-05, 16:30
Medlem
gato12s avatar
Citat:

Är inte heller så förtjust i honom, har en tendens att försvinna ur matcherna.

Skulle inte ha något emot Lukaku till exempel, har länge velat haft en riktig centertank av den gamla sorten på topp i Arsenal.

Men det tror jag inte Chelsea tillåter.
2013-06-05, 16:32
Bannlyst
Hur trovärdigt är det här ryktet om Tevez till Juventus egentligen? Kan de verkligen matcha hans lönekrav?
2013-06-05, 17:29
Bannlyst
Citat:

Higuain är en spelare som är bra i en klubb där hans spelstil passar, tex i Arsenal. Att han inte är en superbra fotbollsspelare det vet alla men han är riktigt farlig framför mål. Higuain finns troligtvis tillgänglig till en relativt bra summa så varför ska man inte slå till då? En bättre spelare än Higuain kostar också mer, köper man då Higuain så har man råd till klass på andra positioner också.

Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Små rykten om att Mourinho vill ha Jovetic, 23m£ ryktas det om.

Måste väl vara istället för Schurrle isåfall? Hur klarar Jovetic att spela som ensam anfallare i ett 4-2-3-1?

Aftonb gastade för några dagar sedan (vecka?) att Schurrle redan är klar för Chelsea?
2013-06-05, 17:30
Medlem
Viking-s avatar
Enligt Sky så är Fernandinho i princip klar för City i en affär värd £34m.
Även om jag gärna hade sett honom i Chelsea så hade jag aldrig velat se de spendera £35 m på honom.
2013-06-05, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Enligt Sky så är Fernandinho i princip klar för City i en affär värd £34m.
Även om jag gärna hade sett honom i Chelsea så hade jag aldrig velat se de spendera £35 m på honom.

Alltså vad är detta denna klubb håller på med? Först Jesus Navas för en alldeles för hög summa och nu 34 miljoner pund på Fernandinho?
2013-06-05, 17:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Alltså vad är detta denna klubb håller på med? Först Jesus Navas för en alldeles för hög summa och nu 34 miljoner pund på Fernandinho?
Har man oändligt med pengar så tror jag inte ägarna bryr sig om spelaren kostar 20, 35, eller 40miljoner pund..

Eller hänger nåt av detta ihop med Financial fair play? (har inte förstått dom reglerna så kan inte uttala mig i detta)
2013-06-05, 17:36
Medlem
Cheesyfranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love

Wikipedia om Fernandinhos transfer

2013-06-05, 17:36
Medlem
Arshavin, Denilson och Squillaci lämnar Arsenal, det var rätt så väntat.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-trio-set-to-leave-the-club

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in