2013-09-02, 16:51
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Uppgifter om att PSG sägs ha bjudit 10 milj euro + Zlatan för Mata kommer från fransk media, ännu ospecifierat vilken tidning.
Det kan inte stämma. Zlatan är ju PSG. Nog för att Mata är grymt bra, men nej.
2013-09-02, 16:52
Bannlyst
Nu rapporterar Sky att PSG förhandlar med Chelsea om Mata.
2013-09-02, 16:52
Bannlyst
exakt vilken tid stänger transferfönstret? sjukaste silly season på ett tag detta. nån som har nån bra sida där man kan följa allt live?
2013-09-02, 16:53
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
exakt vilken tid stänger transferfönstret? sjukaste silly season på ett tag detta. nån som har nån bra sida där man kan följa allt live?

Jag följer det här. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportbladetlive/sportlive1/
2013-09-02, 16:53
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportbladetlive/sportlive1/
2013-09-02, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det kan inte stämma. Zlatan är ju PSG. Nog för att Mata är grymt bra, men nej.

Jag hade varit tveksam till detta ifall Zlatan var den enda anfallaren av klass i PSG men nu har man ju Cavani också. Man har råd att göra sig av med Zlatan utan att tappa i kvalité.
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Hur kan det komma sig att det enda folk diskuterar här är Arsenal när Real Madrid nyss värvat Bale? Finns det verkligen så många fler Arsenal fans än Madrid fans i Sverige?

Vem gillar inte Arsenal? Dessutom har ju Bale-affären diskuterats ända sedan början av fönstret (typ). Det var liksom ingen massiv nyhet nu när det väl konfirmerades.

Özil vore riktigt, riktigt kul. Men det behövs fortfarande mannskap i defensiven och offensiven.
Medlem
Zlatko till Chelsea? TV4 fixar rättigheterna till PL omgående, 1.03 odds på det.
Bannlyst
Arsenal make enquiry about Demba Ba - Sky.
2013-09-02, 16:55
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
David Ornstein säger så här på Twitter:

Jepp, det borde väl insinuera att läkeriet är färdigt. Sky hade en ganska intressant intervju med Liverpools tidigare klubbläkare. Det tar ett par timmar tydligen med alla tester, de gör ju magnetröntgen och allt möjligt.

Jag vågar fan inte tro på det, men blir det av så vill jag se Wengers ansiktsuttryck vid presskonferensen.
2013-09-02, 16:56
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Jepp, det borde väl insinuera att läkeriet är färdigt. Sky hade en ganska intressant intervju med Liverpools tidigare klubbläkare. Det tar ett par timmar tydligen med alla tester, de gör ju magnetröntgen och allt möjligt.

Jag vågar fan inte tro på det, men blir det av så vill jag se Wengers ansiktsuttryck vid presskonferensen.

Han hade ju svårt att hålla igen leendet igår efter matchen när han sa att det var en överraskning på ingång.
2013-09-02, 16:57
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Jag hade varit tveksam till detta ifall Zlatan var den enda anfallaren av klass i PSG men nu har man ju Cavani också. Man har råd att göra sig av med Zlatan utan att tappa i kvalité.

Fan det vore så jävla kul att se Z avsluta karriären i Chelsea under Mou. Låter som nåt som inte kommer hända men man kan ju alltid drömma sig bort för några timmar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in