2013-09-02, 16:07
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hoppas verkligen inte United lagger massa pengar pa Fellaini. Oerhort overskattad spelare som inte har nagot att gora i en klubb som United.

Hellre Herrera.

Herrera verkar ju vara klar för 350 miljoner, United lär ju inte lägga mer pengar på en mittfältare när man redan har Carrick. Fellaini är påväg bort då Eeverton värvat Fernando och jag gissar att han går till Arsenal.
2013-09-02, 16:07
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Och vilken position är rätt för Podolski enligt dig? För som striker funkar han inte, iallafall inte i Gunners.
Han ska spela på en central anfallsposition tillsammans med en stark target så att han får springa mycket i djupled och kan avlossa sin bössa.
2013-09-02, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Herrera verkar ju vara klar för 350 miljoner, United lär ju inte lägga mer pengar på en mittfältare när man redan har Carrick. Fellaini är påväg bort då Eeverton värvat Fernando och jag gissar att han går till Arsenal.

Måste erkänna att jag har väldigt dålig koll på Herrera, endast sett honom en gång. Har inte läst eller hört speciellt mycket om honom, så 350 miljoner känns ganska högt..? Någon som sett honom mycket?
2013-09-02, 16:10
Medlem
chran508s avatar
Erkan Zengin ryktas till Galatasaray.
2013-09-02, 16:11
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Han ska spela på en central anfallsposition tillsammans med en stark target så att han får springa mycket i djupled och kan avlossa sin bössa.

Så då har både Wenger och Löw fel och du har rätt.
2013-09-02, 16:11
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterunited
Måste erkänna att jag har väldigt dålig koll på Herrera, endast sett honom en gång. Har inte läst eller hört speciellt mycket om honom, så 350 miljoner känns ganska högt..? Någon som sett honom mycket?

Droppa frågan i La Liga tråden?
2013-09-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Droppa frågan i La Liga tråden?

Ska göra det, tack för tipset.
2013-09-02, 16:13
Bannlyst
PSG ska ha lagt ett bud i samma summor som Arsenal på Özil men fått det nobbat pga av "politiska och taktiska orsaker".

Är Real Madrid rädda för PSG?
2013-09-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Om köpspelaren är bättre då? Då spelar det knappast nån roll. Jag vill ha bra spelare i mitt lag inga mediokra halvfabrikat, det har vi haft nog med i Liverpool.
Jo men tjenare tror du att Ilori kommer gå före Skrtel, Agger, Toure, Sakho eller? Som 5/6 back så är det rent jävla uselt att köpa in någon när du garanterat har lika duktiga egna produkter.
8 miljoner pund dessutom?!? WTF lägger vi de pengarna på någon som kommer dricka öl på läktaren?
2013-09-02, 16:14
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterunited

Har ingen koll själv. Men det sägs iallafall att United började med att lägga ett bud på strax under 300 miljoner men att man sedan gått upp till utköpsklausulen på 350 miljoner eftersom man är i ett så stort behov av en central mittfältare. Enligt sportbladet är han inte värd de pengarna på marknaden men att man samtidigt kan säga att han är värd pengarna för United då klubben är i ett så stort behov av spelare på den positionen. Strax under 300 miljoner hade varit ett rimligare precis, och det är ju inte heller något som vilken spelare som helst går för.
Bannlyst
Okej, enligt L'Equipe som är en väldigt trovärdig tidning så kommer PSG lägga bud på Mata senare ikväll.

Cyril Olives på L'Equipe som kommer med informationen. Nån som vet hans trackrecord?
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
PSG ska ha lagt ett bud i samma summor som Arsenal på Özil men fått det nobbat pga av "politiska och taktiska orsaker".

Är Real Madrid rädda för PSG?

Dom vill väl inte stödja oljeprojektet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in