2013-09-02, 15:54
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
När BBC går ut är man nog rätt säker.

Viviano också klar, enligt Sky Sports

Var skriver man det?
2013-09-02, 15:56
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Var skriver man det?

Pinsamt nog på Sportbladets silly-live sändning...

Inte kritat på än dock...

En användare hävdar att han (Özil) presenteras för Arsenal halv sex, svensk tid
Senast redigerad av gato12 2013-09-02 kl. 15:59.
2013-09-02, 15:59
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Özil till Arsenal, vad hade den för odds när fönstret startade?

Sitter oh fnittrar högt just nu under föreläsning, sån jävla otrolig overklig känsla.

Özil alltså. Shit!
2013-09-02, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Özil till Arsenal, vad hade den för odds när fönstret startade?

Sitter oh fnittrar högt just nu under föreläsning, sån jävla otrolig overklig känsla.

Özil alltså. Shit!

Bara att gratulera till en otroligt bra värvning!
2013-09-02, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Vad i hela friden ska vi med llori till?
Skrtel, Agger, Toure, Sakho, Coates Wisdom, llori... Wisdom är egen produkt och måste gå före llori alla dagar i veckan?

iiloris är väl ok?
2013-09-02, 16:02
Medlem
Deferos avatar
Iochmed att Fernando är klar för Everton känns det ju som att Fellaini definitivt är påväg bort. United har redan gjort klart med Herrera för 350 miljoner och kommer knappast lägga 300 miljoner till på Fellaini. Frågan är vart Fellaini går! Kan det vara Wengers andra värvning? Jag gissar Fellaini till Arsenal!
Medlem
BarryHeros avatar
Hoppas verkligen inte United lagger massa pengar pa Fellaini. Oerhort overskattad spelare som inte har nagot att gora i en klubb som United.

Hellre Herrera.
Medlem
antonaugustssons avatar
Özil verkar nu vara helt klar, fyfan va hääääärligt. Hoppas på en forward och möjligtvis en back så utmanar vi om titeln på allvar!
2013-09-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det är klart att vi får vänta se hur det blir efter att fönstret har stängt men oavsett vilka värvningar man gör hade de säkerligen gått att lösa tidigare under fönstret, att det då hade blivit lite dyrare tror jag inte hade äventyrat klubbens ekonomi.

Löw är en jävla pajas när det kommer till att matcha det tyska landslaget, och jag tycker även att Wenger matchar Podolski fel. Se bara hur mycket bättre han var i Köln som var ett uselt bottenlag.

Och vilken position är rätt för Podolski enligt dig? För som striker funkar han inte, iallafall inte i Gunners.
2013-09-02, 16:03
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Undrar samma.. Hoppas fan inte han säljs vore katastrof

Higuain fick nästan lika mycket speltid som Benzema. I ligan så spelade de nästan 50/50, men Benzema fick väl mer speltid i CL/viktigare matcherna. Men anledningen till att Higuain ville dra var för att han kände sig sviken av klubben som under en lång tid har lovat ett nytt kontrakt till honom men inte stod för det dom lovade.

Higuain sade nyligen att han lämnade för att han inte var nöjd med speltiden. Ancelotti försökte övertala honom att stanna men det gick som bekant inte.

Citat:
Ursprungligen postat av FM11
Higuain är väl en rakare anfallare, medan Benzema både kan gå i djupled och möta boll. På så sätt skapar Benzema fler lägen åt andra spelare medan Higuain skapar mer åt sig själv.

Det håller jag inte med om.
2013-09-02, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Det är sorgligt om vi lånar ut en egen produkt för att ersätta med köpespelare...

Om köpspelaren är bättre då? Då spelar det knappast nån roll. Jag vill ha bra spelare i mitt lag inga mediokra halvfabrikat, det har vi haft nog med i Liverpool.
2013-09-02, 16:04
Medlem
Men vafan, istället för att kränga Benzema så gör man sig av med Özil, helvete. Jag trodde planen var att omskola Ronaldo till anfallare i och med Bales ankomst...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in