Vad i hela friden ska vi med llori till?
Skrtel, Agger, Toure, Sakho, Coates Wisdom, llori... Wisdom är egen produkt och måste gå före llori alla dagar i veckan?
Iochmed att Fernando är klar för Everton känns det ju som att Fellaini definitivt är påväg bort. United har redan gjort klart med Herrera för 350 miljoner och kommer knappast lägga 300 miljoner till på Fellaini. Frågan är vart Fellaini går! Kan det vara Wengers andra värvning? Jag gissar Fellaini till Arsenal!
Det är klart att vi får vänta se hur det blir efter att fönstret har stängt men oavsett vilka värvningar man gör hade de säkerligen gått att lösa tidigare under fönstret, att det då hade blivit lite dyrare tror jag inte hade äventyrat klubbens ekonomi.
Löw är en jävla pajas när det kommer till att matcha det tyska landslaget, och jag tycker även att Wenger matchar Podolski fel. Se bara hur mycket bättre han var i Köln som var ett uselt bottenlag.
Och vilken position är rätt för Podolski enligt dig? För som striker funkar han inte, iallafall inte i Gunners.
Undrar samma.. Hoppas fan inte han säljs vore katastrof
Higuain fick nästan lika mycket speltid som Benzema. I ligan så spelade de nästan 50/50, men Benzema fick väl mer speltid i CL/viktigare matcherna. Men anledningen till att Higuain ville dra var för att han kände sig sviken av klubben som under en lång tid har lovat ett nytt kontrakt till honom men inte stod för det dom lovade.
Higuain sade nyligen att han lämnade för att han inte var nöjd med speltiden. Ancelotti försökte övertala honom att stanna men det gick som bekant inte.
Citat:
Ursprungligen postat av FM11
Higuain är väl en rakare anfallare, medan Benzema både kan gå i djupled och möta boll. På så sätt skapar Benzema fler lägen åt andra spelare medan Higuain skapar mer åt sig själv.
Det är sorgligt om vi lånar ut en egen produkt för att ersätta med köpespelare...
Om köpspelaren är bättre då? Då spelar det knappast nån roll. Jag vill ha bra spelare i mitt lag inga mediokra halvfabrikat, det har vi haft nog med i Liverpool.
Men vafan, istället för att kränga Benzema så gör man sig av med Özil, helvete. Jag trodde planen var att omskola Ronaldo till anfallare i och med Bales ankomst...