2013-09-01, 22:24
Medlem
Undrar inte om wenger gillar det här.. att panikvärva spelare de sista 24 timmarna. Börjar kännas som en Wenger grej det här. Hoppas på 2 bra spelare. Känns nästan som julafton, väntar på julklapparna. Blir det strumpor eller en ny dator?
2013-09-01, 22:26
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Om Suarez går till Real lär väl ändå liverpool vilja spendera suarez-pengarna innan fönstret stänger, vilket man inte kommer hinna. Knappast att man väljer att sitta med 500 miljoner till januari-fönstret och samtidigt utan Suarez.

Ja, det känns väl lite väl otroligt. Men om vi verkligen ska spinna iväg på vansinniga teorier så skulle ju Real teoretiskt kunna försöka på Suarez om de nu får in fina pengar på Özil. Frågan är om Liverpool säljer till Real, jag tror nog det vore avsevärt enklare att förklara för fansen iaf, och nu tycks det ju gå bra för dem utan honom. Vem vet, det kanske blir en helt vansinnig deadline day i år, om Liverpool sedan ska försöka spendera pengarna. Men samtidigt skulle Liverpool kunna bli ett klart starkare lag om de använder pengarna smart.

Men visst är det nog lite så att det är Bale-övergången som fördröjt en del andra saker
2013-09-01, 22:26
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Man kan ju hoppas att Mertesacker och Podolski bidrar med sitt för att locka landsmannen. Man har ju hört förr att spelare valt ett visst lag efter att ha pratat med sina landsmän som redan spelar för klubben.

United har inte mycket tyskt att komma med..
Nu har jag ju fått upp hoppet så mycket att jag kommer att gråta floder om det skiter sig, kommer han gråter jag också.

De plockade ju Kagawa från Dortmund och har sedan totalt misshandlat honom i över ett år. Kanske inte en tysk men en av de bästa i den tyska fotbollen då.
2013-09-01, 22:27
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Undrar inte om wenger gillar det här.. att panikvärva spelare de sista 24 timmarna. Börjar kännas som en Wenger grej det här. Hoppas på 2 bra spelare. Känns nästan som julafton, väntar på julklapparna. Blir det strumpor eller en ny dator?
Det blir kol. Dvs någon fransk okänd neger.
2013-09-01, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Rafael Hernández ‏@RafaelH117 3m
BREAKING: Ozil chose #AFC over #MUFC because Wenger offered €7m/year, Manchester United only €5m/year. [@Manu_Sainz]

Alltså jag har noll koll på trovärdigheten hos dessa spanjorer, så som sagt, ta det för vad det är.

Hade Özil velat ha pengar så hade han dragit till PSG. Så det där tror jag inte en sekund på. United är bättre än Arsenal på alla plan just nu, varför skulle han gå ner sig till Arsenal?
2013-09-01, 22:28
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
De plockade ju Kagawa från Dortmund och har sedan totalt misshandlat honom i över ett år. Kanske inte en tysk men en av de bästa i den tyska fotbollen då.

Kagawa måste verkligen ångra sig, nu när han ser hur bra Dortmund går.
2013-09-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Nu verkar det i och för sig handla om att fixa ett nytt Real Madrid efter Mourinho-tiden. Så brukar det se ut när det kommer till Real Madrid. Ancelotti vill nog bygga sitt eget lag med nya och "egna" spelare.
Oavsett vad det handlar om så betalar man inte 100 miljoner för en jävla Gareth Bale. Men visst, lika bra att sälja Özil då han förtjänar mer än att nöta bänk. Jag tror att man kommer att göra samma misstag som med Kaká, skillnaden är dock att Kaká på den tiden var värd pengarna.
2013-09-01, 22:29
Medlem
kratans avatar
Manchester City har gjort klart med Martin Demichelis enligt Citys officiella twitter.
2013-09-01, 22:30
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Hade Özil velat ha pengar så hade han dragit till PSG. Så det där tror jag inte en sekund på. United är bättre än Arsenal på alla plan just nu, varför skulle han gå ner sig till Arsenal?

Bättre på alla plan? Har du sett United spela denna säsongen? Dom har varit helt uddlösa framåt både mot Chelsea och Liverpool. Inte alls samma lag som Ferguson styrde. Men visst man ska väl ge Moyes lite tid det blir säkert bra.
2013-09-01, 22:31
Medlem
Har Isco utkonkurrerat Özil efter bara några matcher? Annars är det väl Isco som får sitta på bänken?
2013-09-01, 22:32
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote

Kanske för att United har Kagawa på hans position och han får knappt spela...
2013-09-01, 22:33
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aesop.Rock
Har Isco utkonkurrerat Özil efter bara några matcher? Annars är det väl Isco som får sitta på bänken?

Finns väl ingen anledning att sätta Isco på bänken när han har varit Reals bästa spelare hittills.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in