2013-08-28, 18:35
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Har ni något alternativ till Willian? Antar att ni vill att det ska spenderas mer av Balepengarna nu?

Jag tror man kommer försöka få in Eriksen, sen är Chiriches så gott som klar. Eventuellt Coentrao ifall man lyckas göra sig av med BAE samtidigt som AVB kan övertyga honom att komma.
Senast redigerad av Audere-Est-Facere 2013-08-28 kl. 18:37.
2013-08-28, 18:53
Medlem
Sokans avatar
Vill se Moses i mitt Liverpool får Coutinho-vibbar ifrån Moses som var mycket bra i Wigan och ej använd i Chelsea

En mittback och Moses så är jag nöjd Ian Ayre

ps HÅLL HÅRT I SUAREZ FÖR FAN
2013-08-28, 19:01
Medlem
fishbanes avatar
Vad blev det slutgiltiga priset på Bale?
2013-08-28, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
"Bredd". Milan gjorde ju sig av med honom trots sänkta lönekrav. Ni får hoppas att Arteta, Ramsey m fl håller sig på gräset för skulle ni tvingas köra med Flamini som ordinarie under en längre tid så...

Milan ville förlänga, men bara med 1 år. Flamini ville ha ett långtidskontrakt. Tror det blir en okej breddvärvning. Spekuleras i att man väntar med att presentera Flamini innan man landat en lite större värvning eftersom det skulle bli ramiskri om man presenterar ännu en spelare som är gratis.
2013-08-28, 19:15
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1kko
Det mest användbara är förmodligen prislappen..

Boom.
2013-08-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Vill se Moses i mitt Liverpool får Coutinho-vibbar ifrån Moses som var mycket bra i Wigan och ej använd i Chelsea

En mittback och Moses så är jag nöjd Ian Ayre

ps HÅLL HÅRT I SUAREZ FÖR FAN

Han saknas i truppen till bayern-matchen. Däremot verkar endast lån vara aktuellt och där har inte Chelsea och pool så bra historia..
2013-08-28, 19:30
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av das-boot
Han saknas i truppen till bayern-matchen. Däremot verkar endast lån vara aktuellt och där har inte Chelsea och pool så bra historia..

För mig får dom gärna köpa Moses för han är ju ung och kan formas av min hjälte Brendan Rodgers till en klass-spelare.
2013-08-28, 19:46
Medlem
TKD_1337s avatar
Så här säger Villas-Boas om Bale:

Citat:
"At the moment the two clubs are speaking – Tottenham and Real Madrid – to outline the final decisions or statements of contracts and I am not sure how much time it will take," Villas-Boas said. "It could happen very, very soon. It might not happen so soon so I suppose it could go to the last days [of the window]. Or it could happen in the next two days.

"What's happening is a dream move for him [Bale] so I think in the end, this could have happened in a different way. But Tottenham will be in the end … there will be a three-way agreement for the player to go and Tottenham will accept most likely the biggest transfer in world football. In the end, if Tottenham accept it and everything goes all right, it will be end of story.

"In the end, this is an agreement between everybody. I'm not going to speak from his point of view. He goes to Real Madrid, the biggest club in world football, for the record transfer in world football. We wish him well."

http://www.theguardian.com/football/2013/aug/28/gareth-bale-to-real-madrid-very-soon-villas-boas

Jese borde lånas ut med tanke på hur situationen är nu. Egentligen är det Kaka som borde dra men tyvärr så lär det inte ske.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-08-28 kl. 19:59.
2013-08-28, 20:29
Medlem
Vid Lazios senaste möte med Galatasarays sportchef Tulun erbjöds €11 m + Stankevicius eller Pereirinha för Yilmaz. Galatasaray vill ha €13 m betalat i två omgångar, alternativt €15m betalat i fyra omgångar. Alla som sett Stankevicius förstår att han givetvis inte fyllde ut mellanskillnaden mellan det Galatasaray vill ha och de €11 m som Lazio erbjuder.

Nytt möte senare ikväll alternativt imorgon. Jag tror att det blir en övergång, Yilmaz själv har kommit överens med Lazio och det är väldigt lite som skiljer mellan klubbarna.

Om Lotito även lyckas få loss Udineses 50% av Candreva innan fönstret stänger så har den här mercaton varit 5/5.
Senast redigerad av viwil002 2013-08-28 kl. 20:33.
2013-08-28, 20:39
Medlem
fishbanes avatar
Ingen som vet något om Kim Källström? Han verkar ju inte få någon speltid alls i Lyon. Är det verkligen INGEN som vill ha denne klasslirare?..
2013-08-28, 20:39
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishbane
Ingen som vet något om Kim Källström? Han verkar ju inte få någon speltid alls i Lyon. Är det verkligen INGEN som vill ha denne klasslirare?..

Häcken och Djurgården.
2013-08-28, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishbane

Svårt att få speltid i Lyon när man spelar i Spartak Moskva iofs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in