2013-08-14, 23:32
Medlem
gurka5OOs avatar
Sagna - kosc - per - gibbs
arteta - gustavo
walcott - wilshere - cazorla
Giroud

Ser fan jävligt bra ut om vi får Gustavo. Ramsey agerar som utfyllnadsspelare. Arteta lirar spelfördelare och Gustavo slitvarg. Giroud gör en fin försäsong och jag är övertygad om att han gör 20 + baljor i år.
2013-08-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Mer Gustavo... " Arsenal refused to pay what Bayern demended for Luis Gustavo. The player is now set to sign for Wolfsburg. (Kicker)

Lån som det var tal om eller rent av en övergång?
2013-08-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
arteta - gustavo
Giroud

Ser fan jävligt bra ut om vi får Gustavo. Ramsey agerar som utfyllnadsspelare. Arteta lirar spelfördelare och Gustavo slitvarg. Giroud gör en fin försäsong och jag är övertygad om att han gör 20 + baljor i år.

Det säger dock inte så mycket om han gör 20+ baljor. Det kan han säkert göra men mot vilket motstånd? Är det som förra året där han öser in mål mot lag i lägre divisionerna och i matcher där Arsenal kör över sina motståndare?

11 PL mål är ett svagt facit. Oavsett bortförklaringar.
2013-08-14, 23:52
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
arteta - gustavo
Giroud

Glöm Gustavo nu..Han är helt klar för Wolfsburg.
2013-08-15, 00:03
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronikel
Lån som det var tal om eller rent av en övergång?
Antar övergång
2013-08-15, 00:04
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Det säger dock inte så mycket om han gör 20+ baljor. Det kan han säkert göra men mot vilket motstånd? Är det som förra året där han öser in mål mot lag i lägre divisionerna och i matcher där Arsenal kör över sina motståndare?

11 PL mål är ett svagt facit. Oavsett bortförklaringar.
11 mål och 10 assist är godkänt enligt mig för en förstasäsong i en ny liga, nya lagkamrater och en ny spelstil att anpassa sig efter. Man ska se frammåt och inte bakåt. Jag tror på Giroud
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Glöm Gustavo nu..Han är helt klar för Wolfsburg.
Tråkigt. Dock så är Ramsey inte fy skam faktiskt vad ni nu än tycker. Även han har gjort en fin försäsong och är numera en viktig kugghjul i wengers bygge. Han har utvecklats bra och gjorde en stark avslutning på säsongen
2013-08-15, 00:08
Medlem
Citat:
11 mål och 10 assist är godkänt enligt mig för en förstasäsong i en ny liga, nya lagkamrater och en ny spelstil att anpassa sig efter. Man ska se frammåt och inte bakåt. Jag tror på Giroud

Tråkigt. Dock så är Ramsey inte fy skam faktiskt vad ni nu än tycker. Även han har gjort en fin försäsong och är numera en viktig kugghjul i wengers bygge. Han har utvecklats bra och gjorde en stark avslutning på säsongen

Fem assist. Inte godkänt enligt mig. Det brister alldeles för mycket framför mål.

Men visst, gör han 20+ mål i ligan så blir jag nöjd.
2013-08-15, 00:10
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Fem assist. Inte godkänt enligt mig. Det brister alldeles för mycket framför mål.

Men visst, gör han 20+ mål i ligan så blir jag nöjd.
5 assist i ligan var det visst. 10 totalt. Har läst ligabibeln hela dagen så jag växlade ihop siffrorna
2013-08-15, 00:10
Medlem
waikikiis avatar
Måste säga att det här fönster är makalöst, man undrar ju om man kan bli tightare med sina pengar än vad Arsenal är idag. De är ju så kåta på att hitta det bästa fyndet men det funkar ju liksom inte i dagens fotboll då man som nu går miste om klockrena förstärkningar mot klubbar som Napoli och Wolfsburg.

Just pay the price for once.
2013-08-15, 00:24
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Måste säga att det här fönster är makalöst, man undrar ju om man kan bli tightare med sina pengar än vad Arsenal är idag. De är ju så kåta på att hitta det bästa fyndet men det funkar ju liksom inte i dagens fotboll då man som nu går miste om klockrena förstärkningar mot klubbar som Napoli och Wolfsburg.

Just pay the price for once.

Wolfsburg var villiga att betala mer, och ge mer i lön än Arsenal..helt enkelt.

Det snackas mycket i Arsenal..men dom verkar inte kunna lätta på lädret.
2013-08-15, 00:25
Medlem
Jkrokens avatar
Vilka spelare är egentligen realistiska för Arsenal att värva innan fönstret stänger? Gustavo är körd och även Suarez (som det verkar just nu). Ser verkligen inte vilka spelare dom skulle kunna få in nu, som går rakt in i startelvan. Tror definitivt inte på Jackson Martinez då Porto alltid sätter överpriser på sina spelare. Om Chelsea skulle värva in en ny striker borde dom göra sig av med Torres eller Ba. Någon av dom skulle kanske vara intressant för Arsenal?
2013-08-15, 00:27
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Wolfsburg var villiga att betala mer, och ge mer i lön än Arsenal..helt enkelt.

Det snackas mycket i Arsenal..men dom verkar inte kunna lätta på lädret.

Ja och det är så jävla fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in