2013-07-24, 12:12
Medlem
kratans avatar
Higuain är inte med i Real Madrids trupp mot Lyon. Kommer tydligen bli officiellt att han lämnar för Napoli närsomhelst.
2013-07-24, 12:12
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Förstår inte hur ni får Negredo till överskattad om det är nån spanjor som är överskattad så är det Soldado. Negredo aldrig gjort mer än 25 mål under en säsong? Han gjorde 25 mål i ligan förra säsongen, är inte det över 20? Säsongen 2010/2011 gjorde han prick 20 mål i ligan.

Det är bättre att kolla upp saker än att chansa.

Okej, då hade jag fel. Jag har inte sagt att Soldado inte heller är överskattad. Jag tror dock inte varken Navas eller Negredo är spelare som får City att vinna ligan igen. Hoppas jag har rätt.
2013-07-24, 12:18
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Martin Petrov ffs Så jävla skön.

Aldrig varit med en spelare så dålig med sin högerfot som den killen. Craig Bellamy är väl också intressant.

Nu talar jag som sagt om nutid, så folk behöver inte påpeka att Billy Meredith och Eric Brook spelat för City.
2013-07-24, 13:08
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Liverpools ägare John W Henry (@John_W_Henry) twittrade idag:

"What do you think they're smoking over there at Emirates?"
Helt rätt.

2013-07-24, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Helt rätt.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23428419

Nu börjar kriget
2013-07-24, 13:24
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23428419

Nu börjar kriget
Läste det nyss. Vi får helt enkelt se var det slutar. Men vad säger Arsenalfans här på forumet? Vill ni ha honom eller inte? Roligare att veta vad fans tycker innan en övergång är klar. Med facit i hand svänger det ofta beroende på om spelaren anländer eller inte. Själv vill jag ha kvar Suarez i Liverpool. Trots en massa bekymmer. Något mer bitande eller liknande vill jag självklart inte se. Det kan inte försvaras.
2013-07-24, 13:36
Bannlyst
Citat:
Läste det nyss. Vi får helt enkelt se var det slutar. Men vad säger Arsenalfans här på forumet? Vill ni ha honom eller inte? Roligare att veta vad fans tycker innan en övergång är klar. Med facit i hand svänger det ofta beroende på om spelaren anländer eller inte. Själv vill jag ha kvar Suarez i Liverpool. Trots en massa bekymmer. Något mer bitande eller liknande vill jag självklart inte se. Det kan inte försvaras.

Det lär bli en lång och utdragen process. Brukar bli det när Arsenal är inblandade

Men personligen ser jag gärna en Suarez i Arsenal som fokuserar på det han ska och inte håller på med en massa idioti. Man kan ju tycka att efter senaste säsongens bravader borde han tänka till lite. Hursomhelst kommer jag nog aldrig gilla honom som person (även om jag inte känner honom). Han har ett osympatiskt utseende. Oavsett vart han hamnar är en han grym spelare i mina ögon.
2013-07-24, 14:18
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Hursomhelst kommer jag nog aldrig gilla honom som person (även om jag inte känner honom). Han har ett osympatiskt utseende.
Om vi struntar i utseendet så är det ju det som är själva grejen. Utanför planen verkar han hur sympatisk som helst. På planen däremot visar sig vinnarskallen från det absolut sämsta sidan alldeles för ofta. Att inte säga allt perfekt i de egnas fansens ögon i intervjuer hör till de flesta fotbollsspelare tyvärr. Jag har full förståelse för att han vill spela i en CL klubb. Går han till Arsenal kommer det svida bra mycket mer än när Torres gick till Chelsea. Säljs han hoppas jag innerligen att det blir till en klubb utanför Storbritannien.
2013-07-24, 14:31
Medlem
dd4ankeNs avatar
Pepe Reina och Higuain är på plats i Neapel för att göra sina läkarundersökningar för Napoli senare idag enligt Sky Sports News.
2013-07-24, 14:33
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Suarez ligger på toppen av fotbollsspelare som jag verkligen inte tål, ryser liksom arga kårar i kroppen när han avgör matcher. Inte så att han bara ful som Freinkenstein han ser så otroligt osympatiskt ful ut typ som den här fula kaxiga killen man verkligen önskade att man kunde ta ut en månads samlade aggressioner på vid löning, allt är ju inte kosmetiskt heller utan hela han personlighet är smått vidrig. Men han är ju en skicklig liten råtta som jag tror vore den bästa anfallaren för Arsenal som de faktiskt kan komma över. Men ja, en Higauin vore mycket stiligare.
Senast redigerad av waikikii 2013-07-24 kl. 14:40.
2013-07-24, 14:39
Medlem
ojojros avatar
Jaha.. då verkar det som att United bara ödslar tid på Fabregas eftersom han inte går någonstans enligt Piqé. Kommer United ens värva någon eller kommer dom satsa på unga spelare såsom Zaha och Januzaj samt Lingard som alla tre har spelat ganska lovande.
2013-07-24, 14:44
Medlem
knibens avatar
Suarez är inte värd upp mot 50 mille Euro, bra spelare men 50 mille är 50 mille. så jävla mycket inflation på marknaden då få alternativ finns och spelare som Gomez, Cavani, Negredo, Lewandowski (för-kontrakt med bayern), Tevez, Jovetic, Falcao, Gameiro, Bony och snart Higuain har ju blivit otillgängliga

35 M. Euro skulle man nog på sportsliga grunder kunna ge för Suarez men om man ska värva från en rival lägger man ju på en extra summa utöver vad spelaren är värd och det brukar ju inte Arsenal gilla att göra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in