Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-30, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slödder
Han har alltid varit en skit och det är inte förvånande att det slutat som det gjort. Ett samhälle som premierar smuts som honom är dömt att misslyckas. Ja jag känner honom men vi har aldrig haft något otalt men har sett hur han betett sig mot andra.

Nån som kan bekräfta det här påståendet?
Citera
2013-05-30, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idealist
Nån som kan bekräfta det här påståendet?

Bekräfta vad? Att "Slödder" känner honom personligen, och att hans individuella personliga uppfattning är att Reza är en skit?
Citera
2013-05-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Jag försvara inte Reza tycker också det han gjort är förjävligt. Men blanda inte in snack om kampsport i detta. Man blir inte kriminell av att träna kampsport. Det torde kanske vara så att kriminella söker sig till denna idrott i någon högra grad än gemene man.
Just din sista mening stämmer sjukt bra. Kommer bli mitt nya argument på familj o släkt som ska klaga

Sjukt tråkigt med Reza. Om detta stämmer känner jag mig.... sviken.
Citera
2013-05-30, 15:09
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Vem är selman? Rushdie?
Selman 'Putte' Berisha, Reza's huvudcoach.
Läs några sidor bakåt för mer.
Citera
2013-05-30, 17:22
Medlem
chran508s avatar
Vad pekar på att han är skyldig? Har inte hängt med så bra i ämnet.
Citera
2013-05-30, 17:38
Medlem
Jaha, där var det roliga för min del.

SVT har tagit bort dokumentären jag var med och gjorde..
Citera
2013-05-30, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Vad pekar på att han är skyldig? Har inte hängt med så bra i ämnet.

Ingenting än så länge. Men du vet att här på fb så dömdr man folk till höger och vänster innan dom fallit?!
Citera
2013-05-30, 17:51
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ingenting än så länge. Men du vet att här på fb så dömdr man folk till höger och vänster innan dom fallit?!
Tänkte om det finns några bevis alls? Hörde något om att bilen skulle tillhöra Reza. Finns det mer att gå på? Var han på platsen?
Citera
2013-05-30, 17:52
Medlem
Citat:
Tagen efter biljakt ifrån den aktuella butiken där smash & grab kuppen skedde, i en bil registrerad i sitt egna namn. Lägg till video bevis, fynd av väskor ifrån den aktuella butiken, häktad på "sannolika skäl" (vilket är den högre graden) samt tidigare domar så kanske till och med du förstår varför folk tror att han är skyldig.

Men såklart, det här är bara indicier, han kan såklart vara oskyldig eller bara haft en liten del i brottet.
Citera
2013-05-30, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Jaha, där var det roliga för min del.

SVT har tagit bort dokumentären jag var med och gjorde..

Ni kan göra en dokumentär om andra sidan av Rezas liv. Hans karriär i brottningslandslaget och dess avslut. Alla submission wrestling tävlingar han figurerat som enda deltagare som åtminstone försöker skalla upp ögonbrynen för alla sina motståndare, när han inte armbågar eller slår dom med öppen hand. Bältet han fick i BJJ utan erfarenhet i gi/dräkt. Ta sen helikopterrån, överfall om parkeringsplatser, olaga hot som kanske och kanske inte är polisanmälda, med mera. Där har du "svenska idrottshjälten Reza" i ett nötskal. Kunde inte hänt en ödmjukare kille.
Citera
2013-05-30, 19:42
Medlem
Weissmullers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovsj
Så jävla onödigt OCH synd för svenska UFC-gemenskapen

Jo, men otroligt väntat
Citera
2013-05-30, 22:02
Medlem
tankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandine
Men för i helvete ... så jävla tröttsamt med alla som hävdar att alla svenskar är rasister bara för att en invandrare har blivit gripen. RM har blivit filmad vid rånet. Blivit jagad av polisen i en vild biljakt, och sedan blivit gripen i just denna bil.

Det krävs otroligt mycket för att bli häktad i Sverige jämfört med i princip varenda land i världen.
RM har blivit häktad tillsammans med sin svenska kumpan.

Det är snarare så att det är DU som är extremt fördomsfull mot svenskar och det svenska samhället eftersom du slänger ur dig dylika påståenden.
Du är rolig du. Såg det nu ett misstag av mig han ska ha gripits på bar gärning med flykten och anhållits kl 10.

Du faller alltid hårdare om du är framgångsrik i Sverige men i synnerhet om du är invandrare. i landet lagom ska du rätta dig efter ledet och är du framgångsrik så stick inte ut för dååååå fan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in