Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-26, 17:44
Medlem
honeybadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wire2
Kan inte identifiering även göras med hjälp av den vita bilen. Vad det är för bil? Och se vilken bil som är reggad på Frank.

Någon som ser vad det är för bil?
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16842300.ab

"På bilder från gripandet står tv-profilen lugnt och sansat och pratar med polisen samtidigt som bilen han färdades i söktes igenom. Bilen står skriven på en annan person"
Citera
2013-05-26, 18:04
Medlem
BearWithMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honeybadger
"På bilder från gripandet står tv-profilen lugnt och sansat och pratar med polisen samtidigt som bilen han färdades i söktes igenom. Bilen står skriven på en annan person"
Hur vet vi ens att Forden har med detta att göra? Jag har ingen aning om hur det ser ut på den här gatan men det kan ju vara en passerande eller en parkerad bil.
Citera
2013-05-26, 18:34
Medlem
Brurs avatar
Otroligt tråkigt om det skulle vara Frank...
Citera
2013-05-26, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brur
Otroligt tråkigt om det skulle vara Frank...

Det är väl i princip redan klart att det är så !!
Citera
2013-05-26, 18:52
Medlem
Varför skulle Frank ha mössa på sig, det är ju snart mitt i sommarn?
Citera
2013-05-26, 18:55
Medlem
Att kalla Frank Andersson. som Tv profilen?

Han är mest med o gör bort sej i lek program .
Citera
2013-05-26, 18:58
Medlem
Och varför skulle Fr*nk ta uppåttjack när han har ADHD, han är ju speedad hela tiden ändå. Är ju lite som att elda för kråkorna.
Citera
2013-05-26, 19:14
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svengp
Och varför skulle Fr*nk ta uppåttjack när han har ADHD, han är ju speedad hela tiden ändå. Är ju lite som att elda för kråkorna.

Du vet att de som har ADHD tar amfetaminliknande preparat för att lindra sin sjukdom?
Citera
2013-05-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Du vet att de som har ADHD tar amfetaminliknande preparat för att lindra sin sjukdom?
Klart jag vet. Han har ju berättat att han tar medicin mot sin ADHD "centralstimulerande" varför skulle han då köpa av en kran. Men jag tänker kanske fel.
Citera
2013-05-26, 20:29
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Finns det något som ens talar mot FA förutom rubriken kan vara LITE konstig. Är någon förvånad att det skulle kunna vara FA? Mycket passar in på honom och hans flickvän
Citera
2013-05-26, 20:31
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Finns det något som ens talar mot FA förutom rubriken kan vara LITE konstig. Är någon förvånad att det skulle kunna vara FA? Mycket passar in på honom och hans flickvän

Näsan måste ha sitt!

Skämt åsido, min känsla är att det är FA.
Citera
2013-05-26, 20:34
Medlem
SithBoboSiths avatar
Känns som media går emot sina principer om dom kallar en så pass stor idrottsstjärna som Frank för simpel tv-profil. Då kan det lika gärna vara Patrik Sjöberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in