• 1
  • 2
2013-05-24, 11:30
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Nr jag var en liten pilt p sen 80-tal rullade jag ngra enstaka cigaretter med kvitton nr jag i en sommarstuga fick slut p rullpapper.
Men p den tiden var kvitton tunna obehandlade papper, inte dagens (frmodligen giftiga) termopapper.

Skulle jag idag behva rulla utan att ha fr ndamlet tillverkade papper tillgngliga skulle valet antagligen falla p toapapper. Det funkar rtt okej att rulla med om man tar endast ett lager och fuktar det en aning med saliv.
Citera
2013-05-24, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Sjlv rullade jag cigaretter av Gideoniternas Nya testamentet. Perfekt rullpapper. M Gud frlta mig.

Schysst av dom att se till att folk har rullpapper p hktet
Citera
2013-05-24, 12:32
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Sjlv rullade jag cigaretter av Gideoniternas Nya testamentet. Perfekt rullpapper. M Gud frlta mig.
r det den dr lilla svarta saken? Fick en sn i skolan fr hundra r sen.
Citera
2013-05-24, 14:37
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
Hur ''bra'' det r skiter jag fullstndigt i. Jag rker, det r inte nyttigt s att sga.
Ja, jag vill ha rken i mina lungor och jag skiter i vilket. Jag vill dra det dr djupa blosset och knna hur kvittot etc. besudlar mina lungor.
Fyfan vad hemskt det lter, det r fan inget man vill efterstrva, men s r det ibland.
Okej jag frstr, men att det r lite nyttigare och knns mera kan ju inte skada? Ta en lburk eller liknande och buckla in den samt gr flera hl med en nl lgg drefter p tobaken och andas in genom det hlet som man skall dricka ur. Har funkat fr mig, fast d var det ju inte bara tobak frsts.
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Schysst av dom att se till att folk har rullpapper p hktet
Hahaha undrar hur mnga biblar som gtt upp i rk drinne
Citera
2013-05-24, 22:09
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
r det den dr lilla svarta saken? Fick en sn i skolan fr hundra r sen.

Min var rd, men det finns nog bde svarta och rda... ja det var en gubbe frn gideoniterna som var och delade ut dem i skolan en gng,
Citera
2013-05-25, 10:37
Medlem
gubbfanskapets avatar
Varfr gjorde du inte en pipa/bong? Ltt som fan, och s slipper man den unkna jvla kemikaliesmaken...
Citera
2013-05-26, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
Det r shr, ciggen fanns och jag hade det jvligt fint. Ciggen frsvann och jag skulle ge mig av fr att kpa mer. Men ICKE, inget fordon gick, jag blev arg (misshandlade freml i min vg), jag blev besviken, sen blev jag uppriktigt ledsen. Vanligtvis har jag rullpapper hemma (just in case, men de var slut).
Det funkar fan att rulla gammal cigg i kvitton, det r inte som en cigg men det r helt jvla okej.
Vad har du rullat cigg med som funkat?
Finns det fler alternativ?
Rka fimp funkar ocks men just i mitt fall s dricker jag samtidigt s det r den skna knslan jag r ute efter.

Hh.

Bibelpapper/bibelsidor funkar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här