2002-11-30, 14:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Min E hade delat sig på tre delar av nån anledning så ja tog den först delen som motsvarade halva tabletten klockan 9, sen kom min polare som inte får veta att ja petar så ja kunde inte peta min andra del förrän 21:10 sen kom han in till mig igen o ja glömde bort den sista delen... Så gick vi ut och vid 10 hade inget hänt så ja kom på att ja hade en sista del så ja sluka den. Vid halv 11 entrade vi en fest, kände inte alls av min E efter ett tag blev ja helt gaaaaalet trött, mina ben kunde knappt hålla mig uppe o ja va sur som f*n för att inte E:n funkade... Så hittade ja iaf en tjej att gosa lite me för att inte stå o sova på dansgolvet. Sen lät ja henne gå o ja var fortfarande trött men ja trodde inte att det berodde på mina E:n... Sen helt plötsligt vid halv 12-12 så började den verka... Blev pigg igen, kär i alla o hoppade runt som en tok på dansgolvet... Sen vid 1 så gick vi ut o ja kramade alla azzå... Min mun gick i ett asså... Snackade helt gaalet snabbt... Sen traska jag hem vid 2. Men kunde inte somna... Var rastlös så ja låg bara o bytte sida på sänge n hela tiden... Till slut kunde ja ligga still så ja kollade på ett gosedjur på väggen som hängde under en stor hatt så det såg ut som om han hade ett jättestort dödskallehuvud som huvud. Han flög runt där på väggen, lirade lite golf o pissade (!) en gång... Sen såg dörren ut som fantomen och en tröja såg ut som stalin. Sen stängde ja av min musik o låg o lyssnade på nån egen musik som spelades upp i mitt huvud av nån inne i huvet lät det som...
Till slut somnade jag fast ja hade inte märkt det för i drömmen var jag oxå E:ad... Så trodde jag att jag inte skulle bli normal igen utan vara E:ad för alltid hihi... Sen vaknade jag iaf i morse o mådde finfint =)

Har bara en fråga... Varför slog E:n efter så lång tid o varför ja blev så trött i början ???

Ha d bra! Shouuu!
Citera
2002-11-30, 18:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Därför att din E inte innehöll MDMA utan antagligen någon analog. Jag tror att [pH]armacist skulle kunna vara rätt person att utröna vad din E bestod av.
Citera
2002-11-30, 19:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Ok...

Intressant, samma sak hände mig för ca 2 år sen. En gammal kompis gav mig 2 st tabletter på en privatfest. Tabletterna i fråga gick under namnet "Public Enemy/Måltavla/Sniper-Sikte". Då jag vet att E-tabletter som förekommer på svarta marknaden ofta innehåller liten mängd MDMA tuggade jag och svalde båda samtidigt. Tiden gick och jag hade helt glömt bort att hag hade käkat dem. Tredje timmen kom och - ZANG - de slog på ordentlig och jag var bra blitzad i ca 6 timmar. Jag är säkler på att det vad MDMA då jag upplevt MDA/MDEA tidigare och det var ingen av dem 2, det var ett karakteristiskt MDMA rus. Varför det tog tid vet jag inte. På mig brukar ren MDMA slå efter ca 40 min, men inte denna gång trots att jag tog det på relativt tom mage.

/pHarmacist
Citera
2002-12-01, 16:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Det här låter märkligt, men vi satt några stycken på lördagkvällen och snackade litet om det här och då var det faktiskt en vän till mig som hade en liknande historia att berätta på vad som enl. honom skulle varit graranterat MDMA (!?). Nåväl.... Shit happens är väl allt jag har att säga.
Citera
2002-12-02, 10:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Om man skall vara riktigt kritisk så kanske man KAN skylla på trasiga 5-HT-neuron ;)

Ett litet tips till alla er där ute som blir trötta av MDMA (jag vet flera som blir det), använd INTE stimulanter såsom amfetamin/BzP etc. för att hålla er vakna. Det inducerar bara MDMA:ns neurotoxiska effekt.

Det är typ jätteviktigt.

-Stanley
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in