Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-23, 14:42
Medlem
zajjahs avatar
Allt är verkligen skit. alla kontakter och alla vänner är borta. isolerad. kaftigt deprimerad. ligger hela dagarna. matraster och skit överallt. skiter blanka i precis allt. hygien.. lite vad som helst i drog form. skiter blanka fan i min kropp. är det skönt är jag pengarna rullar ju in snart med!

sjukskriven med diagnoser som jag inte änns tror på. har en konstant känsla/uppfattning av att vara en sorts alien bland människor. känner jävligt udda. förmodligen totalt ointressant för dom flesta.
har iallafall hamnat i skiten. och kan inte ta mig upp. alls.

dags för sorligt fail guitar solo.. hej
Citera
2013-05-23, 15:14
Medlem
Låter precis som mitt liv det där. Jag är som ett streck...känner inget. Blir inte arg inte glad inte ledsen inte nått. Jag känner att det är lika meningslöst att ta livet av mig som det är att fortsätta leva. Jag sårar människor, inte minst min familj. Det sorgliga är inte att jag sårar dom det sorgliga är att jag inte ens bryr mig att jag sårar dom.
Citera
2013-05-23, 15:22
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokademakaroner
Låter precis som mitt liv det där. Jag är som ett streck...känner inget. Blir inte arg inte glad inte ledsen inte nått. Jag känner att det är lika meningslöst att ta livet av mig som det är att fortsätta leva. Jag sårar människor, inte minst min familj. Det sorgliga är inte att jag sårar dom det sorgliga är att jag inte ens bryr mig att jag sårar dom.
känner igen det. har sårat så många gånger. så jag skiter i det. kanske kommer ifatt när det andra lagt sig =/
Citera
2013-05-23, 15:24
Medlem
Autokinetisks avatar
Citat:

Du får dig nog en väckarklocka snart ska du se, det är då ångesten kommer.
Citera
2013-05-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autokinetisk
Du får dig nog en väckarklocka snart ska du se, det är då ångesten kommer.
Hur menar du?
Citera
2013-05-23, 15:35
Medlem
Autokinetisks avatar
Citat:
Hur menar du?

Jag tror att många föredrar att bli iskalla istället för att ta itu med sina känslor.
Man vet att känslorna finns där, man vet vad man ska göra, hur man ska göra, men man väljer att inte göra det.

Och till slut kan en sådan fasad spricka, och då kommer alla känslorna på en o samma gång
Citera
2013-05-23, 16:04
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autokinetisk
Jag tror att många föredrar att bli iskalla istället för att ta itu med sina känslor.
Man vet att känslorna finns där, man vet vad man ska göra, hur man ska göra, men man väljer att inte göra det.

Och till slut kan en sådan fasad spricka, och då kommer alla känslorna på en o samma gång
vad snackar du om? hur tar man intu med sina känslor?är en sån fasad fan som exploderar då och då.
Citera
2013-05-23, 16:48
Medlem
zajjahs avatar
men seriöst. vad fan ska jag göra? jag rasar bara varje gång jag försöker. snabbt
Citera
2013-05-23, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
men seriöst. vad fan ska jag göra? jag rasar bara varje gång jag försöker. snabbt
Dra en holk och gå i ide.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in