2013-05-23, 11:58
Medlem
TheFatControllers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Spelar ingen roll, hade vi inte haft trupper (med gott syfte) i Afghanistan hade dessa muppar mördat för att de inte får införa Sharia eller för hur korsriddarna tog död på någon Imam för något tusen år sedan, de är inte intresserade av att "integreras", likt en parasit lever de på vår frihet och våra pengar.

Vet du vad...jag hade en kommentar om det där sista (men det hinns inte med, jag överlåter åt dig att använda din egen hjärna).
Citera
2013-05-23, 12:02
Medlem
I.Am.Legends avatar
Finns det någon video på händelsen? Bara sett när någon filmade mördaren. Undrar ens hur den personen vågade gå så nära någon precis halshuggit en annan person
Citera
2013-05-23, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Politiska skäl och försöker sätta skräck i befolkningen. Dvs ett terrordåd.

Okej tack
Citera
2013-05-23, 12:12
Medlem
GoldEagles avatar
Finns det bekräftade uppgifter på vem mördade soldaten är?

Rest in peace, mate.
Citera
2013-05-23, 12:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Tydligen heter den ene mördaren Michael Adebolajo & kommer från Nigeria.
Citera
2013-05-23, 12:20
Bannlyst
Med tanke på hur trötta engelsmännen redan var på muslimerna så ska det bli väldigt intressant att se vad reaktionerna blir nu. Att det var en soldat som blev dödad också gör det ju inte bättre heller.
Citera
2013-05-23, 12:30
Medlem
crooptimuss avatar
Jag undrar bara när kommer Europa att vakna och sätta stopp för sånt. Nu kommer politiker att säga att islam har inget med det att göra , om ni ska tro på det får ni göra det men sanningen hittar ni i kuran som i princip är militär bok till 80%.
Citera
2013-05-23, 12:31
Medlem
Jokes.on.Us avatar
Jag tycker att man borde göra det som är viktigt, istället för en massa onödigt prat. Vilka var dem två som begick brottet? Vad fick dem och reagera på det sättet? Vad är deras mentala tillstånd, både förre och efter händelsen? Handla dem ensamma eller var det ett nätverk? Hur valde dem sitt offer? MEN VIKTIGASTE AV ALLT HUR MOTARBETAR MAN LIKNADE HÄNDELSER FRÅN ATT TA PLATS I FRAMTIDEN?
Citera
2013-05-23, 12:35
Medlem
Mr-potatoheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokes.on.U
Vilka var dem två som begick brottet?

som sagt...ena av dom

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4939124/Woolwich-terror-suspect-revealed-sources-name-man-as-Michael-Adebolajo.html
Citera
2013-05-23, 12:56
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gattuso8
hoppas dem tar död på mer soldater i england, de förtjänar att dö en och en
Hoppas SÄPO knackar på din dörr innan det är försent....
Citera
2013-05-23, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokes.on.U
Jag tycker att man borde göra det som är viktigt, istället för en massa onödigt prat. Vilka var dem två som begick brottet? Vad fick dem och reagera på det sättet? Vad är deras mentala tillstånd, både förre och efter händelsen? Handla dem ensamma eller var det ett nätverk? Hur valde dem sitt offer? MEN VIKTIGASTE AV ALLT HUR MOTARBETAR MAN LIKNADE HÄNDELSER FRÅN ATT TA PLATS I FRAMTIDEN?

Ganska enkelt, vill man inte drabbas av våldsamheter av svarta, araber eller zigenare eller annat folk i sitt eget hemland så ska man förbjuda dessa människor från att vistas i landet. Vad man verkligen INTE ska göra är att samtidigt som man låter alla olika typer av folk och religiösa grupper vistas i landet bedriva krig i deras hemländer.
Citera
2013-05-23, 12:57
Medlem
Är det bekräftat att han faktiskt blev halshuggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in