2014-01-23, 10:05
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiberius.
Polischef anmäld för brutalt våld...

http://www.bt.se/nyheter/boras/polischef-anmald-for-brutalt-vald(4120592).gm

Boråspolisens högst olämpliga beteende fortsätter att prägla den lilla stadens stadsbild där obstinata och aggressiva våldspsykopater i uniform verkar vara mer regel än undantag...

/ Tiberius

Det skulle inte förvåna mig om det är den ökände Hans Andren. Jag har genom åren hört mycket om denna psykopat genom kollegor som jobbat sida vid sida med Hasse. På 80-90 talet var det mer regel än undantag att Hans städade upp efter sonen när han varit ute på krogen och muckat gräl med allt och alla. Stackars de aspiranter som hamnar i den bonnhålan. En stor eloge till dom stod på sig och anmälde händelsen. Det gäller att ha förmågan och kunna skilja på buset och vanliga hederliga medborgare.

/ Leif
Citera
2014-01-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det skulle inte förvåna mig om det är den ökände Hans Andren. Jag har genom åren hört mycket om denna psykopat genom kollegor som jobbat sida vid sida med Hasse. På 80-90 talet var det mer regel än undantag att Hans städade upp efter sonen när han varit ute på krogen och muckat gräl med allt och alla. Stackars de aspiranter som hamnar i den bonnhålan. En stor eloge till dom stod på sig och anmälde händelsen. Det gäller att ha förmågan och kunna skilja på buset och vanliga hederliga medborgare.

/ Leif
Det gamla utredningsbefälet/vhbfl m.m? Han har väl flyttats runt rätt mycket under åren och är väl rätt nybliven kommissarie?
Citera
2014-01-23, 17:46
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Det gamla utredningsbefälet/vhbfl m.m? Han har väl flyttats runt rätt mycket under åren och är väl rätt nybliven kommissarie?

Stämmer bra

/ Leif
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här