2013-09-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
M.a.o. så har alla fel och han får 10 chem
Nej, för han har inte vad som krävs för att få full kemi... Dvs han får steget efter fullt, som är sju
Citera
2013-09-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Köp inte ett lag första dagen FIFA 14 kommer ut. De första dagarna spelet är ute går alla spelare för löjliga summor eftersom så många personer vill köpa ett lag = efterfrågan är högre än tillgången. Mitt råd är att köpa ett billigt lag på wep-appen någon dag innan spelet kommer ut och spela med det minst en vecka eller två. Då riskerar du inte att förlora så mycket eftersom du inte har betalt mycket för spelarna. Sedan när marknaden har stabiliserats kan du investera i ett dyrare lag.

Okej då är jag med! Så alla spelare och saker jag får i mina packs ska jag sälja så fort jag kan? Och sedan vänta på att marknadskaoset har lagt sig innan jag börjar bygga seriöst lag?
Dem billigare spelarna ska du sälja ganska fort, efter en dag kanske, så folk har iaf lite coins att fixa ett lag med, ex på spelare: Sturridge, Ben Arfa, Benteke. Dem dyrare ska du dock vänta med tills att spelet har släppts och folk har spelat ihop coins, ex på spelare: Robben, Mata, Hazard, Neymar osv
Citera
2013-09-08, 19:20
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
http://www.futhead.com/14/players/8365/kang-soo-il/ I say no more.
http://www.futhead.com/14/players/8866/josh-ford/
Citera
2013-09-08, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Dem billigare spelarna ska du sälja ganska fort, efter en dag kanske, så folk har iaf lite coins att fixa ett lag med, ex på spelare: Sturridge, Ben Arfa, Benteke. Dem dyrare ska du dock vänta med tills att spelet har släppts och folk har spelat ihop coins, ex på spelare: Robben, Mata, Hazard, Neymar osv

Varför inte sälja de dyrare spelarna med en gång? I börjar har ju alla sån jädra hybris så då borde ju även dessa spelare gå för löjliga summor. Vet att det inte är så många som sitter inne på alla dessa coinsen så tidigt, men en del gör ju de, och dom som har varit så korkade så dom slösar så mycket deg på packs lär väl inte heller fatta hur man smartast tacklar marknaden de första dagarna och därför köper de dyra spelare direkt? Eller?
Citera
2013-09-08, 19:26
Medlem
.50cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamNotMurican
Köp inte ett lag första dagen FIFA 14 kommer ut. De första dagarna spelet är ute går alla spelare för löjliga summor eftersom så många personer vill köpa ett lag = efterfrågan är högre än tillgången. Mitt råd är att köpa ett billigt lag på wep-appen någon dag innan spelet kommer ut och spela med det minst en vecka eller två. Då riskerar du inte att förlora så mycket eftersom du inte har betalt mycket för spelarna. Sedan när marknaden har stabiliserats kan du investera i ett dyrare lag.

Hur ska man kunna köpa ett lag ett par dagar innan på webappen om man inte har några coins?
Eller man kan köpa packs? Du verkar kunnig så slänger iväg ett par frågor till.
När exakt öppnar webappen för FUT14? Har man någonsin fått något för värdet på sitt lag från tidigare FUT?

EDIT: Hur får man in "fifapoints" i webappen om man ej har spelet? dvs sätter in via PS3an!
Senast redigerad av .50cal 2013-09-08 kl. 19:31.
Citera
2013-09-08, 19:31
Medlem
Citat:
Varför inte sälja de dyrare spelarna med en gång? I börjar har ju alla sån jädra hybris så då borde ju även dessa spelare gå för löjliga summor. Vet att det inte är så många som sitter inne på alla dessa coinsen så tidigt, men en del gör ju de, och dom som har varit så korkade så dom slösar så mycket deg på packs lär väl inte heller fatta hur man smartast tacklar marknaden de första dagarna och därför köper de dyra spelare direkt? Eller?
Det jag menar är att man inte ska sälja dem spelarna innan spelet har släppts, alltså på webappen. Då finns det ju inga som sitter inne på löjliga summor, då det inte finns möjlighet att köpa packs för pengar.
Citera
2013-09-08, 19:39
Bannlyst
Citat:
Det jag menar är att man inte ska sälja dem spelarna innan spelet har släppts, alltså på webappen. Då finns det ju inga som sitter inne på löjliga summor, då det inte finns möjlighet att köpa packs för pengar.

Jaha okej! Kan man inte köpa packs för pengar på webappen innan spelet har släppts? Eller nu när du säger de känner jag igen det från förra året! Men dom som har season ticket då? Dom kan köpa packs för cash va?
Citera
2013-09-08, 19:41
Medlem
Citat:
Jaha okej! Kan man inte köpa packs för pengar på webappen innan spelet har släppts? Eller nu när du säger de känner jag igen det från förra året! Men dom som har season ticket då? Dom kan köpa packs för cash va?
Enligt vad jag har hört så kan man endast köpa FIFA-points när man har det släppta spelet, dvs inte på season ticket :/ 13 dagar kvar nu! Taggad som satan, får dämpa lite av extasen med GTA V
Citera
2013-09-08, 19:50
Medlem
Daniellows avatar
Någon som har lite bra tips när man ska tradea? Jag har försökt varje år med att bli en "bra" trader, men jag kör alltid fast och tröttnar till slut. Vad bör man tänka på? Leta efter? osv. Tacksam om någon delade med sig.
Citera
2013-09-08, 19:56
Medlem
cudders avatar
Citat:
Nej, för han har inte vad som krävs för att få full kemi... Dvs han får steget efter fullt, som är sju
Kom på att jag kunde kolla kemin genom att ersätta Kaká med Robinho.
Tack, blir väl att köra med Abbiati, han är ju faktiskt bra han med.

Förstår dock inte det där med att 3 röda+2 orangea=7 chem och 2 röda+1 grön+2 orangea=7 chem. Finns ju ingen logik i det enligt mig.
Citera
2013-09-08, 19:58
Medlem
mikki1102s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/127830/ bästa brons laget i spelet?
hur kan zicu bara vara 59total?
Citera
2013-09-08, 20:06
Medlem
När kommer webappen? har hört 15e, stämmer det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in