Citat:
Ursprungligen postat av
MrBBB
Vad tror ni rutinerade spelare att följande lag kommer att kosta första veckan?
http://www.futhead.com/14/squads/120726/
Hur fungerar det här mitt gratispacks vid start av nytt FUT? Jag har bara spelat FUT på 13 och endast via konsol. Kommer inte åt webappen då mitt fifa är kopplad till en mailadress i stil med nucleusea12689522. Kan inte heller ändra detta då jag måste veta lösen till "min" mailadress.
Mkhitaryan kommer nog att kosta runt 10-15k precis i början men resten av laget kan du nog få för 15k tror jag. Kanske McGeady kommer kosta ett par tusen max men de andra blir väldigt billiga. Angående gratis paket, gjorde man sitt konto och började spela FUT 13 före juli eller augusti (vet inte när de har satt gränsen) får man ett par "lojalitetspaket", två eller tre stycken har jag för mig att det var i fjol.
Citat:
Ursprungligen postat av
BendingSwine
Hej, hur är de smartast att agera i början när spelet kommer ut? Som vanligt kommer jag köpa en jävla massa packs de första dagarna. Jag lär ju kunna sälja allting då för en rätt bra peng. Men hur värt är det att vänta med att köpa sitt egna lag? Det jag menar är att priserna lär ju med all sannolikhet gå ner rätt snabbt sen efter. Och känns ju tråkigt att göra för stor ''förlust'' :/ Alltså köpa sitt lag för väldigt mycket mer coins än vad man skulle kunna göra bara några veckor efter. Vad säger ni??
Köp inte ett lag första dagen FIFA 14 kommer ut. De första dagarna spelet är ute går alla spelare för löjliga summor eftersom så många personer vill köpa ett lag = efterfrågan är högre än tillgången. Mitt råd är att köpa ett
billigt lag på wep-appen någon dag innan spelet kommer ut och spela med det minst en vecka eller två. Då riskerar du inte att förlora så mycket eftersom du inte har betalt mycket för spelarna. Sedan när marknaden har stabiliserats kan du investera i ett dyrare lag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Twixxx
Är det värt att köpa ultimate edition? Är det som förra året att man får öppna ett av de 24 packsen i veckan eller får man öppna alla samtidigt?
Rekommenderar inte det. Smartare att köpa PSN-store kort eller Microsoft-poäng. Med ultimate edition blir alla paketen utspridda över ett halvår som förra året så mitt tips är att köpa vanliga FIFA 14 och sedan lägga pengarna på PSN/MSP kort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dunderqvist
Vad tror vi om detta unrare laget?
Duger det som ett möjligt startlag i FUT 14?
http://www.futhead.com/14/squads/122292/
Ser bra ut!