2013-09-29, 20:50
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Vilken LM ska jag skaffa för ett 3-5-2 PBL lag? Hittar ingen som verkar bra....
Willian är bra, Schürrle verkar helt ok.

Vilken formation har funkat bäst för er än så länge?
Citera
2013-09-29, 20:51
Bannlyst
Vad tror ni om att investera i Baines IF? Han går för under 50k för tillfället och lär väl öka en del?

Pedro och Isco kanske också kan öka en del, går också rätt billigt nu. Planerar ändå att bunkra upp pengar nu när priserna är relativt höga, kan likagärna investera coinsen i "aktier".
Citera
2013-09-29, 20:52
Medlem
Koromans avatar
Efter att lirat en hel del nu måste jag säga att jag gillar fifa 14 som fan! Från början var jag skeptisk, många hade klagat och allt var så jäkla annorlunda när jag började lira, kändes segt osv. Men det var nog för man är så van med pace 13... När man vänjer sig vid detta spel är det riktigt kul. Detta spel är enligt mig mycket skönare, så skönt att slippa alla pacehoror varannan match. Nu spelar pure skills roll, dribblingar, fint passningsspel osv, riktigt nice!

Måste tipsa om några lirare från mina startlag som varit förvånatsvärt bra:

Lassana Diarra - En riktig krigare, är överallt på plan och vinner tillbaka bollen hela tiden. Har knappt förlorat en närkamp med honom. Kostade väl 300 coins, så helt klart värt att testa i ett ryskaligan lag eller ett franskt lag! Jag lirar honom som CDM i 4-2-3-1 (2).

Mark Gonzalez & McGeady - Att lira dessa två herrar och byta kant så dom får skottfoten inåt är något alla bör testa. McGeady är awesome precis som förra året. Båda är snabba, tekniska och har fina skott!

Jackson Martinez - Definitionen av beast.
Citera
2013-09-29, 20:52
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Vilken LM ska jag skaffa för ett 3-5-2 PBL lag? Hittar ingen som verkar bra....

Har du pengarna så skulle jag rekommendera Schürrle, väldigt komplett spelare!
Annars finns ju alltid den gode Jarvis som lockar väldigt med sin 5* weakfoot.
Citera
2013-09-29, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman

Bland det sannaste jag läst, helt sjuk lirare asså.
Citera
2013-09-29, 20:57
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Efter att lirat en hel del nu måste jag säga att jag gillar fifa 14 som fan! Från början var jag skeptisk, många hade klagat och allt var så jäkla annorlunda när jag började lira, kändes segt osv. Men det var nog för man är så van med pace 13... När man vänjer sig vid detta spel är det riktigt kul. Detta spel är enligt mig mycket skönare, så skönt att slippa alla pacehoror varannan match. Nu spelar pure skills roll, dribblingar, fint passningsspel osv, riktigt nice!

Måste tipsa om några lirare från mina startlag som varit förvånatsvärt bra:

Lassana Diarra - En riktig krigare, är överallt på plan och vinner tillbaka bollen hela tiden. Har knappt förlorat en närkamp med honom. Kostade väl 300 coins, så helt klart värt att testa i ett ryskaligan lag eller ett franskt lag! Jag lirar honom som CDM i 4-2-3-1 (2).

Mark Gonzalez & McGeady - Att lira dessa två herrar och byta kant så dom får skottfoten inåt är något alla bör testa. McGeady är awesome precis som förra året. Båda är snabba, tekniska och har fina skott!

Efter att ha hört dina små tips på spelare så kanske det blir till att handla in någon hybrid med Ryska Ligan/Portugisiska Ligan!

Men något köp av den sistnämnda av de du nämnde blir det inte då jag redan har min egen lilla Jackson i Eder utan det blir väl eventuellt att testa honom lite längre fram!
Citera
2013-09-29, 20:58
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Bland det sannaste jag läst, helt sjuk lirare asså.

Ja, så jäkla grym!
Citera
2013-09-29, 20:58
Medlem
Någon som kan länka ett bra lag med Diego Costa som striker i 433 (4)
Behöver inte vara hybrid
Citera
2013-09-29, 21:02
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Efter att ha hört dina små tips på spelare så kanske det blir till att handla in någon hybrid med Ryska Ligan/Portugisiska Ligan!

Men något köp av den sistnämnda av de du nämnde blir det inte då jag redan har min egen lilla Jackson i Eder utan det blir väl eventuellt att testa honom lite längre fram!

Låter bra det! Det finns en hel del roliga lirare i båda ligorna, och dom är framförallt billiga! Haha, hört mycket bra om Eder, så kanske kan köpa honom till bänken och slänga in ibland, för han petar fan inte Jackson! Du måste testa honom!

Btw, du kanske kan hjälpa mig med tips på hur jag kan förbättra mina två startlag? Har 6k till förfogande atm.

Portugal:

http://www.futhead.com/14/squads/670304/

Ryssland:

http://www.futhead.com/14/squads/672722/
Citera
2013-09-29, 21:03
Medlem
Vet inte vad jag gör fel men jag förlorar varenda match.. har 0-0-6 Är det så pass stor skillnad i FIFA 13 och FIFA 14? Känns inte som det men vinna kan jag bara inte.

Hur användbart är ett passningssäkert lag jämfört med ett "pacewhore"lag? Är trött på all jävla snabbhet..
Citera
2013-09-29, 21:05
Medlem
Kan någon göra ett lag med Neymar och IF Isco i laget, helst Hybrid

Budget: 350kish
Senast redigerad av Stekar3n 2013-09-29 kl. 21:08.
Citera
2013-09-29, 21:06
Medlem
Jag behöver akut hjälp...

Sitter nu på detta lag, men är så oerhört trött på skiten.

http://www.futhead.com/14/squads/693689/

Vill ha ett helt nytt lag/formation.

Vad hade ni gjort?

Sitter även på Buffon - Cech - Jose Reina - Cabaye - Evra - Javi Garcia.

kom med förslag.

Mvh Mak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in