2013-09-27, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salamanca
Tydligen är det bara tillfälligt (att de inte är i katalogen). Läste att de höll på att fixa ngt med det och att de skulle komma tillbaka.

Okej, tack för snabbt svar. Synd då det är en väldigt bra inkomst såhär i början av spelet, såg blandannat en 1000x5 som jag inte hade tackat nej till.
Citera
2013-09-27, 23:53
Medlem
Salamancas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffe55
Okej, tack för snabbt svar. Synd då det är en väldigt bra inkomst såhär i början av spelet, såg blandannat en 1000x5 som jag inte hade tackat nej till.
Köpte 1000x10 direkt Hoppas vad dom än gör går snabbt.
Citera
2013-09-27, 23:58
Medlem
Min kompis har problem med sitt FUT, han köpte två spelare och det står att han liksom vann dom men han kan inte lägga till dom i varken klubben eller laget. Det enda han kan göra är att lägga upp dom för försäljning igen. Vi testade att lägga affärsbud och det funka utan problem.

Någon annan som har samma problem?
Citera
2013-09-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joelsvante
Min kompis har problem med sitt FUT, han köpte två spelare och det står att han liksom vann dom men han kan inte lägga till dom i varken klubben eller laget. Det enda han kan göra är att lägga upp dom för försäljning igen. Vi testade att lägga affärsbud och det funka utan problem.

Någon annan som har samma problem?

Alla som har PS3 är det så för... Jag har själv haft så sedan kl 19 ikv typ
Citera
2013-09-28, 00:00
Medlem
Relativt ny när det gäller Ultimate Team, började lite grann på förra upplagan. Min fråga är dock; hur gör ni för att tjäna så mycket coins? Köper ni coins för riktiga pengar? Eller nötar ni säsong efter säsong? De bästa korten är ju relativt dyra så tar en stund att t: ex kunna köpa Ibra.
Citera
2013-09-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FRIMPONG
Relativt ny när det gäller Ultimate Team, började lite grann på förra upplagan. Min fråga är dock; hur gör ni för att tjäna så mycket coins? Köper ni coins för riktiga pengar? Eller nötar ni säsong efter säsong? De bästa korten är ju relativt dyra så tar en stund att t: ex kunna köpa Ibra.

Trade, köp billigt sälj dyrt kort och gott. Min kompis fixat sin trade profit från 156k till över 260k bara ikv (xbox)

Om man vet hur man gör så rullar det på.. själv är jag inte så överdrivet bra på money making heller, fixat kanske runt 20k idag iaf, men man får testa sig fram...
Citera
2013-09-28, 00:08
Medlem
Paskiiis avatar
Om kort står som listade i försäljningspoolen och bud har lagts men jag får varken några pengar eller möjlighet att lägga ut igen. vad är det för fel då tro?
Citera
2013-09-28, 00:09
Medlem
Salamancas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Om kort står som listade i försäljningspoolen och bud har lagts men jag får varken några pengar eller möjlighet att lägga ut igen. vad är det för fel då tro?
Ett EA-fel, är så för alla.
Citera
2013-09-28, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii

Ea:s serverar som inte pallar trycket.. samma för alla
Citera
2013-09-28, 00:11
Medlem
Ehm, hur svårt är det att läsa iaf en sida bakåt i tråden? Det är ju minst tio olika personer som har frågat samma sak nu ikväll...
Citera
2013-09-28, 00:11
Medlem
Någon som tror sig veta ungefär när EA kommer fixa felet?
Citera
2013-09-28, 00:15
Medlem
Någon som skulle kunna bygga ett lag, där CAM:en är central. Spelarna jag vill ha är: Mignolet, Sakho, (Lucas) Moses och Kaka, resten är frivilligt, tack...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in