2014-02-23, 09:58
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Jag kör ju BPL så kanske kan dra in McGeady där, är han bra? Kör med Walcott nu, varvar med Valencia.
Bästa högeryttern i pl efter Nani imo
Citera
2014-02-23, 10:15
Medlem
eribabsis avatar
Mötte ett 4-1-4-1 med ett mittfält bestående av 1 CDM och 4 RM. Man tycker ju att dom spelarna på fel position ska bli en aning sämre, annars finns det ju ingen mening med positioner.
Citera
2014-02-23, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Bästa högeryttern i pl efter Nani imo

Ja han va fan go att lira med, McGeady

Testade den FUT United Cup, kom till final o mötte en sån där jag hört talas om som bara försöker göra mål på inlägg, 3 chanser, 3 inlägg, 3 mål. Lyckades styra undan alla andra försök ut mot kanten men höll inte alla ggr... Sen försöker inte ens Baines gå upp i nickduellerna utan försöker sparka (eller vad fan han gör) istället. Jaja, nära iaf! Hade jag suttit mina chanser så...
Citera
2014-02-23, 12:12
Medlem
Daywakes avatar
Alltså, någon som lirar på PC och är med om att spelet loadar i all evighet när man möter någon på FUT? Vad fan gör man åt det?
Citera
2014-02-23, 12:41
Medlem
Rackkartygarns avatar
Tror ni Neymar kommer vara LW i Fut 15? Har mest spelat det för Barca hittills iaf.
Citera
2014-02-23, 12:46
Medlem
Fem dagar kvar till updaten. Vem eller vilka tror ni kommer bli boostade? I förra batchen så fanns det med en spelare ifrån BBVA som hade över 70. Det var Griezmann. Jag är helt övertygad om, trots att denna batchen skall vara mindre, fler spelare irfån BBVA. Den spelare som jag tror mest på är Raul Garcia i Atletico. Han har verkligen haft en helt grym säsong och är en av de viktigaste spelarna i Atletico. Dessutom är hans nif bara 78 och hans IF 80.

Rakitic är också en kandidat men jag tror att han är "för bra" och med hans tidigare IF kommer han bli op i den spanska ligan som cm.

Vem tror ni på?
Citera
2014-02-23, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Fem dagar kvar till updaten. Vem eller vilka tror ni kommer bli boostade? I förra batchen så fanns det med en spelare ifrån BBVA som hade över 70. Det var Griezmann. Jag är helt övertygad om, trots att denna batchen skall vara mindre, fler spelare irfån BBVA. Den spelare som jag tror mest på är Raul Garcia i Atletico. Han har verkligen haft en helt grym säsong och är en av de viktigaste spelarna i Atletico. Dessutom är hans nif bara 78 och hans IF 80.

Rakitic är också en kandidat men jag tror att han är "för bra" och med hans tidigare IF kommer han bli op i den spanska ligan som cm.

Vem tror ni på?

Cabella.
Citera
2014-02-23, 12:57
Medlem
Rackkartygarns avatar
Hur tror ni det här kommer funka? För offensivt mittfält?

http://www.futhead.com/14/squads/7226348/
Citera
2014-02-23, 13:34
Medlem
htsolna08s avatar
Hur många av er ställ in egen matchtaktik?

har inte orkat bry mig om det tidigare men la ner lite tid på det igår och det var det helt klart värt
Citera
2014-02-23, 13:38
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Hur många av er ställ in egen matchtaktik?

har inte orkat bry mig om det tidigare men la ner lite tid på det igår och det var det helt klart värt

hur menar du då? Du menar inte "bollinnehav" och "kontringar" och offensiv vs defensiv?

Edit nån köpte Cabella 80 på på bid för 8500 precis framför mig, hann inte buda pga att webappen får spel hela tiden...
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-23 kl. 13:46.
Citera
2014-02-23, 13:45
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
hur menar du då? Du menar inte "bollinnehav" och "kontringar" och offensiv vs defensiv?

>Lagledning

Välj Taktik

Där kan man ställa in hur laget ska spela..

sedan spara som snabb taktik
Citera
2014-02-23, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
>Lagledning

Välj Taktik

Där kan man ställa in hur laget ska spela..

sedan spara som snabb taktik

Jag har inte heller orkat bry mig. Vilka inställningar kör du på? Något att rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in