Hur vanligt är det att folk köper coins?
Pratar vi tusentals personer tro?
Är inte risken för att bli bannad hög?
Jag skulle välja säga att det kanske är lågsäsong nu eller liknande. Folk spenderade massor av pengar runt jul, nyår & toty. Chansen att bli bannad, ingen aning. Jag har köpt två gånger och aldrig blivit bannad. Finns säkert någon som köpt 50 gånger och inte heller blivit bannad. Sen finns det säkert en liten stackare som köpte 10k första gången och åkte på en två veckors ban.
Jag skulle välja säga att det kanske är lågsäsong nu eller liknande. Folk spenderade massor av pengar runt jul, nyår & toty. Chansen att bli bannad, ingen aning. Jag har köpt två gånger och aldrig blivit bannad. Finns säkert någon som köpt 50 gånger och inte heller blivit bannad. Sen finns det säkert en liten stackare som köpte 10k första gången och åkte på en två veckors ban.
Tror lika som dig, har köpt 2 gånger, först 200k och sen 1 mille. Ingen bann alls
Inte spelat på några dagar, blivit mycke forza5 men när jag loggade in och satt ut auktionerna igen gick mina mcgeedys för 3,5 k direkt, kollade och såg att an har ju fan ökat till runt 5k plus!
Vad fan har hänt, lite tidigt för cupen?
Inte spelat på några dagar, blivit mycke forza5 men när jag loggade in och satt ut auktionerna igen gick mina mcgeedys för 3,5 k direkt, kollade och såg att an har ju fan ökat till runt 5k plus!
Han kmr ju som Everton spelare så småningom men vete fan vfr han e så dyr redan..
alla irländare har ökat i pris.. Robbie Keane har gått ifrån 650-700 till 2600 nu på ps
Ultimate team har blivit så stort så det är inte själva händelserna som St Patrick days cup och TOTY som påverkar priserna längre utan spekulationerna.
McGeadys pris kommer nog var detsamma före och under cupen.
fan att man inte drog hem fler irländare hade ju gjort en rejäl profit alltså.. Ska man sälja nu eller tror ni priserna på Mcgeady, Keane, O'shea, Duff, Gibson mfl stiger mer`?