2013-12-14, 18:15
Medlem
Skittjacks avatar
Jisses så less jag blev på att sitta och hålla på coinsen och spela med skitlag!

Kan någon väldigt snäll människa bygga ihop någon schysst hybrid för 190k? Så kan jag lira med det ikväll och sälja iväg det när jag är klar.

Tänkte counterhora så en formation som är bra att kontra med och kontringsstarka spelare.

Jag tackar på förhand.
Citera
2013-12-14, 18:18
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejss
+1

Jag skulle tagit bort det inlägget om ja vore du! ja fick varning av mod för de xD

Vilka spelare på fut är värda o testa tycker ni ?
Citera
2013-12-14, 18:24
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Nehe? Menar du verkligen det?

Jag menade varför, vad är det som lockar? En stor del av hela charmen med FUT försvinner i min mening. Istället för att spela matcher och jobba sig uppåt, köpa packs då och då och gå på känsla/skills/tur istället för att köpa coins direkt. Var en helt harmlös fråga.

Tänk snäppet längre och snälla, sluta agera som att du äger denna tråden, DET om något börjar bli tröttsamt.

Skulle jag inte ha tid att trada skulle jag lätt kunna tänka mig att köpa coins. Eller ja, jag har inte tid nu heller med lite tid finns iaf.

Lycka till att få ihop några mille med att spela matcher och köpa packs. Det är i stort sett byggt så att man ska vara tvungen att trada eller leva på hoppet om en schysst IF i ett pack.
Citera
2013-12-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Jag skulle tagit bort det inlägget om ja vore du! ja fick varning av mod för de xD

Vilka spelare på fut är värda o testa tycker ni ?

Alla 5* skillers
Alla 83+ ratade
Alla 73/74 ratade silvers med fräna stats
Alla med 300+ likes på futhead
Citera
2013-12-14, 18:30
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Jisses så less jag blev på att sitta och hålla på coinsen och spela med skitlag!

Kan någon väldigt snäll människa bygga ihop någon schysst hybrid för 190k? Så kan jag lira med det ikväll och sälja iväg det när jag är klar.

Tänkte counterhora så en formation som är bra att kontra med och kontringsstarka spelare.

Jag tackar på förhand.

http://www.futhead.com/14/squads/3738217/
Citera
2013-12-14, 18:33
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Skulle jag inte ha tid att trada skulle jag lätt kunna tänka mig att köpa coins. Eller ja, jag har inte tid nu heller med lite tid finns iaf.

Lycka till att få ihop några mille med att spela matcher och köpa packs. Det är i stort sett byggt så att man ska vara tvungen att trada eller leva på hoppet om en schysst IF i ett pack.

Spelet är inte byggt på att alla ska ha några mille och kunna lira med Ronaldo/Messi heller. Som jag sa ovan, charmen med FUT (iallafall för mig), är att jobba sig uppåt och kunna bygga de lag man vill. Jag har haft tur med packs och på så sätt kunna köpa lag jag är nöjd med, dessvärre inga Ronaldos.

Jag har inget emot folk som köper coins, jag undrade bara varför. I min mening kan man lika gärna gå och spela vanliga säsonger då.
Citera
2013-12-14, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Alla 5* skillers
Alla 83+ ratade
Alla 73/74 ratade silvers med fräna stats
Alla med 300+ likes på futhead

Inköpslista:

- Heskey!
- Pele! (WOHO)
- Akinfenwa!
- Januzaj!
- Bolly!
- Joe Thompson!

Haha, 300+ likes på futhead är ett jävla lotteri!
Citera
2013-12-14, 18:37
Medlem
Citat:

Jag tackar på förhand.

Kanske kan funka:
http://www.futhead.com/14/squads/3738608/
Citera
2013-12-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Inköpslista:

- Heskey!
- Pele! (WOHO)
- Akinfenwa!
- Januzaj!
- Bolly!
- Joe Thompson!

Haha, 300+ likes på futhead är ett jävla lotteri!

Hahah, sant. Dåligt av mig.

Spelare med 300+ på Futhead där rösterna faktiskt beror på hur de är på spelet*
Ex. Pogba, Bernard, Mkhitaryan, Draxler
Citera
2013-12-14, 18:46
Medlem
Knugen37s avatar
Kan M.Diouf få IF tro?
Citera
2013-12-14, 18:53
Medlem
gxflybabys avatar
Någon som lirat med IF Diego Costa? Är han värd pengarna?

Nej/Ja motivera please.
Citera
2013-12-14, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Kan M.Diouf få IF tro?
Hoppas mer på Fernandinho! Det skulle vara grymt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in