2013-12-02, 21:04
Medlem
Osborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Gunners
IF Sakho eller Vidic?

Vidic utan tvekan. Bästa mittbacken jag har använt mig av i fifa 14
Citera
2013-12-02, 21:14
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Läste en post igår om att bollarna skulle ha olika egenskaper! Någon som vet mer?

Har också märkt att skott ibland går på mål trots att man har tryckt in Full bars, ända upp till det röda. Ibland flyger dom långt åt helvete men ibland på mål. Brukar ni skjuta full bars långt utifrån eller kör ni finess + R2 långt utifrån?

Det var jag som postade det.

Testade lite idag med den välkända Jabulani-bollen från VM 2010. Vet inte om det är placebo, men roliga långskott blev det som trillade in. Satte min första knuckleball-frispark dessutom. Synd att man bara får läge att dra frisparkar en gång var tionde match typ.

Legends, funkar fint i vanliga matcher eller? Har aldrig mött någon, därför jag funderar lite.

Hade varit kul att köra med Larsson-Ljungberg i en 4-3-3a.
Citera
2013-12-02, 21:17
Medlem
antonaugustssons avatar
[quote=Seether14|46407880]Det var jag som postade det.

Testade lite idag med den välkända Jabulani-bollen från VM 2010. Vet inte om det är placebo, men roliga långskott blev det som trillade in. Satte min första knuckleball-frispark dessutom. Synd att man bara får läge att dra frisparkar en gång var tionde match typ.

Legends, funkar fint i vanliga matcher eller? Har aldrig mött någon, därför jag funderar lite.

Hade varit kul att köra med Larsson-Ljungberg i en 4-3-3a./QUOTE]
Är inne på samma linje. Börjat trejda nu så coinsen ska räcka tills priset är som lägst.

E: Det blev vääälfigt fel
Citera
2013-12-02, 21:17
Medlem
Vill be alla skillers om lite tips..

Vilka finter är effektivast och bör tränas in? Uppskattar all hjälp!
Citera
2013-12-02, 21:20
Medlem
dparas avatar
När är det mest värt att sälja och köpa nytt lag? ( syftar mest på att köpa tyskt lag ).
Citera
2013-12-02, 21:21
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Det var jag som postade det.

Hade varit kul att köra med Larsson-Ljungberg i en 4-3-3a.

Hört att Larsson är riktigt grym
Citera
2013-12-02, 21:22
Medlem
Mrwomanizers avatar
Gud vad ledsen jag blir på att spelarvärden sjuker så ofantligt mkt, blir fundersam på om priserna kommer gå upp igen eller om det bara är att fimpa så många man kan atm. Någon som känner att dom har råkoll?
Citera
2013-12-02, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
När är det mest värt att sälja och köpa nytt lag? ( syftar mest på att köpa tyskt lag ).

Jag har faktiskt redan sålt av mina lag med tanke på att vi redan är inne i december och att TOTW som kommer i övermorgon antagligen kommer vara rätt saftigt. Fram till att TOTY släpps spelar jag nu bara med två billiga fitnesslag
Citera
2013-12-02, 21:23
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dryck

ronaldo chop,mcgeady spin/berbatov spin,heel to heel och överstegsfinter är de jag tycker funkar bäst....ingen vidare skiller men börjar väll kunna de flesta finterna
Citera
2013-12-02, 21:24
Medlem
Hej, har en noob fråga. Men det finns massvis med olika tränare. För arm, kon, ben osv. Fick några när jag öppnade paket. Nu är det så att jag har 3 för kondition. Ska man på något sätt göra ett aktivt val för vilken man vill ha? Sen undrar jag vad dessa egentligen har för funktion. Ökar de egenskaperna efter varje match (tänker på kondition).

Tack på förhand, älskar er.
Citera
2013-12-02, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Gud vad ledsen jag blir på att spelarvärden sjuker så ofantligt mkt, blir fundersam på om priserna kommer gå upp igen eller om det bara är att fimpa så många man kan atm. Någon som känner att dom har råkoll?

Tror inte de kommer öka. Bra TOTW kommer i övermorgon. Sälj dirr imo
Citera
2013-12-02, 21:25
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dryck

En riktningsförändring när man springer snabbt genom att "flick" right stick i 90graders vinkel. Jag får dock inte till det riktigt, någon som kan det bra och kan beskriva lite bättre hur man gör? "Flickar" man båda sticksen åt samma håll eller är det bara känsligt att man träffar 90grader?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in