2013-10-14, 12:15
Medlem
Timmervargens avatar
Nice. Head to head specialare mellan Jerebko och Taylor under denna säsong.

http://swedishbasketball.com/jerebko-vs-taylor-head-head/

Vad tror ni?
Tex. Vem snittar mest poäng denna säsong? Jerebko @2.40 eller Taylor @1.50 känns ju som ganksa lätta pengar va?

Will a Swede make it to the NBA playoffs? Yes @1.50 eller No @2.40. Intressant. Pistons lär väl fixa det?
2013-10-14, 23:58
Medlem
TKD_1337s avatar
Oden har nu deltagit i en full träning med Miami Heat:

Citat:
MIAMI -- Greg Oden went through his first full practice with the Miami Heat on Monday, clearing a significant hurdle in the former No. 1 overall pick's quest to play in an NBA game for the first time in four years.

Oden participated in some scrimmage stages of the Heat's workout at AmericanAirlines Arena as the team prepared for Tuesday's preseason road game against the Washington Wizards. Among the highlights of Oden's day was blocking a shot by LeBron James.

It marked the most extensive on-court work Oden has done with the team since he signed with Miami in July after multiple knee surgeries forced him out of the game.

http://espn.go.com/nba/truehoop/miamiheat/story/_/id/9825234/greg-oden-miami-heat-takes-part-first-full-practice

Det står också att han tvivlar på att han kommer få spela mot Wizards eller Nets. Heat har tre andra matcher efter det.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-10-15 kl. 00:12.
2013-10-15, 23:01
Medlem
Nu börjar man bli riktigt sugen på en ny NBA-säsong så därför blev det lite dunkmixar på kvällskvisten och måste säga att denna är den absolut bästa

http://www.youtube.com/watch?v=HQeMhYJe5JA

Denna Vince Carter-dunk får man heller aldrig nog av
http://www.youtube.com/watch?v=TJysLgU-JQ0
Senast redigerad av Hawkq 2013-10-15 kl. 23:03.
2013-10-16, 03:10
Medlem
azzzelitos avatar
Vilka kommentatorer har ni som hatobjekt? Personligen hatar jag Bostons, Utahs och Clevlands. Blir så förbannad när kommentatorerna sitter och tokhyllar sitt eget lag och bara pissar på motståndarna..
2013-10-16, 13:29
Medlem
DropoutBears avatar
Memphis kommentatorer är ju hemska, mest för dialekten. Sen får jag panik varje gång Hubie Brown kommenterar.
2013-10-16, 15:54
Medlem
cognacs avatar
Jo, det kan riktigt tröttsamt med den stilen att kommentera. Jag minns att jag störde mej ordentligt på Raptors kommentatorer för ett par år sedan.
Den ena hasplade ur sig så infantila påståenden, analyser och spekulationer, att man satte fredagsgroggen i halsen. Bisittaren svarade ibland med att dissa honom stenhårt.
Det hela blev bara bisarrt.
Senast redigerad av cognac 2013-10-16 kl. 16:30.
2013-10-17, 15:17
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Vilka kommentatorer har ni som hatobjekt? Personligen hatar jag Bostons, Utahs och Clevlands. Blir så förbannad när kommentatorerna sitter och tokhyllar sitt eget lag och bara pissar på motståndarna..

Cavs kommentarorer är sjukt underrated. AC är förmodligen den bästa expertkommentatorn i ligan.

Torontos och Bobcats är värst. Finns ett till lag som har så dåliga kommentatorer så att man måste köra utan ljud, kommer dock inte ihåg vilka.
2013-10-17, 16:15
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito

Måste vara Torontos. De sa att Calderon var den bästa point guarden i ligan.
Senast redigerad av Jullsan 2013-10-17 kl. 16:17.
2013-10-17, 19:43
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Ni kollar väl på Bill and Jalen's 2013 NBA Preview?

http://www.youtube.com/user/GrantlandNetwork

Good shit
För de som inte orkar vänta för att se vilka top 15 är:
2013-10-17, 20:58
Medlem
Xunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Memphis kommentatorer är ju hemska, mest för dialekten. Sen får jag panik varje gång Hubie Brown kommenterar.

Right on the money

Tycker de flesta lokala kommentatorer är ganska värdelösa och som ofta överdriver allt för mycket. Just en av anledningarna till varför jag börjar tröttna på reg season. Längtar redan till playoffs när man slipper dem mesta dels av tiden
2013-10-17, 23:54
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
För de som inte orkar vänta för att se vilka top 15 är:

Jag borde väl lyssna innan jag uttalar mig egentligen, för de kanske menat på något helt annat vis, men hur man inte kan ha heat #1 är beyond me.
2013-10-18, 00:14
Medlem
lol espn ranka Kobe 25 på bäst spelare i ligan. Samma rankning kommer ha DRose top tio.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in