2014-05-16, 00:31
Medlem
Vad tror ni om Spurs vs OKC och Spurs vs Clips? Skillnader/likheter? Roller i laget? Svårast/minst svårast för Spurs?
2014-05-16, 01:22
Medlem
DropoutBears avatar
Sämsta möjliga match up ur Spurs synvinkel av alla lag i nba så är OKC värst, så dom dodgear såklart gärna den
2014-05-16, 04:17
Medlem
losfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Det är två ganska unlikeable lag. Sjukt kul att se på och fyra superstars, men jag menar...KD och CP3 är ganska obviously huge bitches.

KD är ju för fan den ödmjukaste av de ödmjuka. Tillsammans med Timmy D o Dirk Diggler har det väl aldrig funnits en trevligare och "obitchigare" superstjärna i NBA.
2014-05-16, 04:25
Medlem
losfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Vad tror ni om Spurs vs OKC och Spurs vs Clips? Skillnader/likheter? Roller i laget? Svårast/minst svårast för Spurs?

OKC har lyckats betydlig bättre än Clippers mot Spurs under säsongen men det spelar ingen roll, Spurs kommer att rulla över båda. Spurs fick genomköraren dom behövde i första rundan mot Mavs. Dom går garanterat till final
Sen blir det repris på förra årets finalserie och det ser jag framemot.

Speciellt eftersom LBJ inte kommer att spela nästa säsong om Donald Sterling är kvar i ligan. Och det lär han ju vara, finns väl ingen domstol i västvärlden som inte skulle döma i hans favor. Man kan väl för fan inte tvinga nån att sälja sin egendom bara för att man har en del icke rumsrena åsikter som man uttrycker i hemmet.
2014-05-16, 12:21
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfer
OKC har lyckats betydlig bättre än Clippers mot Spurs under säsongen men det spelar ingen roll, Spurs kommer att rulla över båda. Spurs fick genomköraren dom behövde i första rundan mot Mavs. Dom går garanterat till final
Sen blir det repris på förra årets finalserie och det ser jag framemot.

Speciellt eftersom LBJ inte kommer att spela nästa säsong om Donald Sterling är kvar i ligan. Och det lär han ju vara, finns väl ingen domstol i västvärlden som inte skulle döma i hans favor. Man kan väl för fan inte tvinga nån att sälja sin egendom bara för att man har en del icke rumsrena åsikter som man uttrycker i hemmet.
Tror jag inte alls på.
2014-05-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Tror jag inte alls på.

Tvivlar också starkt på det. Ska han ge upp dom sjuka rekorden han har på G pga det? Nahh.
2014-05-16, 13:22
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Tvivlar också starkt på det. Ska han ge upp dom sjuka rekorden han har på G pga det? Nahh.

Stämmer in i kören: fuck no

Sen ang. motståndet vet jag inte vad som är värst för Heat att möta i finalen då både Spurs och OKC har varit ungefär lika bra mot oss i grundserien. Båda lagen har så klart sina spelare man inte är så pigg på, Spurs har en Parker som beastat ganska bra på senaste tiden, precis som Westbrook. Andra namn är ju så klart Durant, Duncan, Green, Ibaka, listan kan göras lång. Dock har ju James visat vad han går för (finals MVP?) samt att Wade var amazing game 4 mot Nets. Spännande!
2014-05-16, 17:58
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Miami kör över OKC i en eventuell final. Blir svårare för Miami att slå Spurs. Tycker dock det är tråkigt att ingen av dom övriga lagen rår på Miami när dom inte ens haft en speciellt bra säsong i år. Men Lebron är Lebron och han tar nog sin 3:e titel i år. Synd att han då stannar i Miami och inte drar. Vill verkligen se Lebron i ett annat lag, hade verkligen hejat på honom om han stuckit till ett annat lag och tagit dem till titeln.

Jag gillar inte Miami som stad, jag gillar inte klubben, jag gillar inte fansen, jag gillar inte spelarna och jag gillar inte hela denna "turnt up" auran som Miami som stad och dess supportrar har.

Hade gärna sett Lebron ta sig an utmaningen i Lakers, Bulls, Knicks eller åka tillbaka till Cleveland och vinna där.
2014-05-16, 19:34
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Någon som vet om TV10 kommer visa lika mycket av semi och finalspelet som förra året?

Edit:

Tisdag 20 maj
02:30 LIVE Basket: NBA Playoff

Onsdag 21 maj
03:00 LIVE Basket: NBA Playoff

Torsdag 22 maj

Fredag 23 maj

Lördag 24 maj

Söndag 25 maj

Tisdag 27 maj
2014-05-16, 21:59
Medlem
Jag sa det tidigare och jag säger det igen - jag tror Spurs vinner allt. Dom har haft en för bra sässe och laget är för bra för att inte göra det. Miami och Spurs kommer hamna i final, vad jag tror, och där kommer Spurs vinna.

OM Parker är redo.
2014-05-16, 23:44
Medlem
Game of Thrones NBA edition

https://www.youtube.com/watch?v=St5PLcxZy44#t=108

2014-05-17, 00:16
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Jag sa det tidigare och jag säger det igen - jag tror Spurs vinner allt. Dom har haft en för bra sässe och laget är för bra för att inte göra det. Miami och Spurs kommer hamna i final, vad jag tror, och där kommer Spurs vinna.

OM Parker är redo.
Speciellt nu när Thunder är utan Ibaka resten av slutspelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in