2014-06-06, 15:25
Medlem
http://www.thetournament.com/

Någon som hört om det där?
2014-06-09, 04:48
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Mycket meriterande och stark seger av Miami ikväll. Kwahi måste spela bättre för att Spurs skall ha en chans och vinna detta mästerskap.

Vinner Miami båda sina hemmamatcher framför sig så är titeln så gott som säkrad, lyckas dock Spurs knipa en av de två matcherna i Miami så är jag säker på att Spurs tar det.

Två mycket viktiga matcher framför oss nu, skall bli otroligt spännande och se. Man ser verkligen att det är NBA's två ÖVERLÄGSET bästa lag som möts, det är jämnt och tufft, samtidigt som vi får se den bästa basketen under året spelas, precis så som det skall vara i en finalserie.
2014-06-09, 05:00
Medlem
Romang67s avatar
De påpekade en sak efter matchen, vilket jag känner stämmer rätt bra. Att Spurs missar 4 raka straffkast avgör matchen.
2014-06-09, 05:17
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Tror dock tyvärr att Miami tar det i 6 matcher, Lebron James är för bra.
2014-06-10, 02:15
Medlem
Derek Fisher blir Knicks nya coach.
2014-06-10, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Derek Fisher blir Knicks nya coach.
Ser ut att bli en trend att plocka in spelare som ska sluta. Däremot är det få spelare som passar bättre som tränare än Kidd och fisher. Skulle va jävligt nice om knicks fick ett vra lag och att de använder triangle offense.

Fish och jax
2014-06-10, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Ser ut att bli en trend att plocka in spelare som ska sluta. Däremot är det få spelare som passar bättre som tränare än Kidd och fisher. Skulle va jävligt nice om knicks fick ett vra lag och att de använder triangle offense.

Fish och jax

Skulle vara kul ja men dom borde göra sig av med J.R. Smith, dom kan ju säkert få en del stålars för honom. Hardaway kan säkert utvecklas till en lite bättre spelare och så har dom ju Shumpert.

På tal om ingenting älskar jag den här sketchen med Ron Artest

https://www.youtube.com/watch?v=Oyk2ZpkvBlA
2014-06-10, 20:55
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Jag tycker det är väldigt bra med nya och unga tränare. Det är väldigt farligt och ta in veteraner utan vinnarmentalitet och titlar, det blir garanterat flopp då. Nytt blod måste komma in på tränarsidan, typ Spolestra osv. Väldigt dumt och ta in tränare som D'Antoni, veteraner på bänken men förlorare rakt igenom, ge dom Spurs eller Miami och dom hade ändå misslyckats.

Jag är en stark advokat för att ta in nytt blod så länge det inte finns en vinnare som redan bevisat sin storhet som kan ta över.
2014-06-11, 08:25
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Skulle vara kul ja men dom borde göra sig av med J.R. Smith, dom kan ju säkert få en del stålars för honom. Hardaway kan säkert utvecklas till en lite bättre spelare och så har dom ju Shumpert.

På tal om ingenting älskar jag den här sketchen med Ron Artest

https://www.youtube.com/watch?v=Oyk2ZpkvBlA

Ja, dem kan få en del stålars. Men vilket lag vill pumpa ut dem pengarna för något så osäkert som J.R Smith?

Det ska blir intressant med Knicks nästa säsong, och om Melo väljer och stanna i NY nu med Fisher och Jackson.
2014-06-11, 10:36
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Blaze
Det ska blir intressant med Knicks nästa säsong, och om Melo väljer och stanna i NY nu med Fisher och Jackson.

Jo, det är väl den stora frågan antar jag. Däremot är jag lite nyfiken på vad lirare som Stoud och Chandler har kvar på sina kontrakt? De kostar ju en hel del pengar, pengar som hade kunnat användas för att styra upp truppen via free agency. Det känns ju faktiskt som det enda realistiska sättet för Knicks att bli ett konkurrenskraftigt lag, sad but true
2014-06-11, 23:42
Medlem
tror ni markus eriksson blir plockad i draften?
2014-06-12, 09:20
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
tror ni markus eriksson blir plockad i draften?

Jag personligen tror inte på detta, blir någon Europeisk liga för Markus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in