2013-07-06, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Nigga you funny, Lakers har som mest varit irrelevanta ett par år.
Men ändå, vad fan kommer hända när Kobe, Steve och Pau går i pension?
2013-07-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel

Free agents? Lakers har aldrig haft problem att locka free agents, jag kan tänka mig Westbrook 2017 och Love 2016 bland annat.
2013-07-06, 16:55
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
När Kobe och Pau försvinner så låses väldigt mycket pengar upp. Tror det finns ganska många toppspelare som gärna skulle vilja vara Lakers nästa frontfigur, och pengar kommer det finnas gott om. Kombinationen varumärket och pengar (och att det är LA och inte Detroit eller nåt) gör att återuppbyggnaden kan bli ganska kort.
2013-07-06, 16:59
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Free agents? Lakers har aldrig haft problem att locka free agents, jag kan tänka mig Westbrook 2017 och Love 2016 bland annat.

Dwight?
2013-07-06, 17:04
Medlem
Nu vet jag att det inte är samma sak som när Shaq lämnade då man ändå hade Kobe kvar men tre år efter han lämnat var man i finalen igen, visserligen lyckades Kobe utan Pau ta Suns till sju matcher men det borde inte vara ett stort problem att bygga om med all talang som finns på marknaden. Mellan 2016-17 kommer spelarna från draften 08 som är den bästa draften sedan 03 vara unrestricted free agents.
Senast redigerad av MockDraft 2013-07-06 kl. 17:06.
2013-07-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Dwight?

Laker fansen har inte accepterat honom han känner det, jag kan slå vad om att minst 40-50% inte ville att han skulle stanna han är en clown som inte klarade av pressen i LA.
2013-07-06, 17:08
Medlem
Jag som Laker fan brydde mig inte om han stanna eller inte, först och främst gillar jag inte att ge en spelare med ryggproblem ett 5 årigt maxkontrakt.

Jag hade hoppats på en S&T mot Bogut, jag tar hellre en billigare Bogut än Howard om han ska hålla på med sina divafasoner.
2013-07-06, 17:26
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Jag som Laker fan brydde mig inte om han stanna eller inte, först och främst gillar jag inte att ge en spelare med ryggproblem ett 5 årigt maxkontrakt.

Jag hade hoppats på en S&T mot Bogut, jag tar hellre en billigare Bogut än Howard om han ska hålla på med sina divafasoner.

Ni borde gå efter Asik eller Pekovic nu, fast jag hoppas ju självklart Cavs får någon av de två men det tvivlar jag på
2013-07-06, 17:30
Medlem
Myrthels avatar
Citat:
Han är för bra för Lakers. Hoppas Lakers får nöja sig med typ Kurt Thomas som starting C
Du vet väl att Pau är C va? Men vem bryr sig, vi ha Sacre!

Som basketfan tkr jag Dwight till Houston är godis (Ingen aning vrf han tror Harden kommer dela med sig bollen mer än Kobe men) och Igoudala ännu mer. Ser Igoudala som en bättre fit i GSW än Denver, kommer att höja GSW all-around spel och ge dem en lite större presence närmare korg.

Haha bästa på Twitter "Dwight probably choosen Houston because his favourite pyjamas has little rockets on it". Även att Kobe unfollowa Dwight på Twitter och la sedan upp en bild på sig själv med Gasol.
2013-07-06, 17:42
Medlem
Xunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrthel
Du vet väl att Pau är C va? Men vem bryr sig, vi ha Sacre!

Som basketfan tkr jag Dwight till Houston är godis (Ingen aning vrf han tror Harden kommer dela med sig bollen mer än Kobe men) och Igoudala ännu mer. Ser Igoudala som en bättre fit i GSW än Denver, kommer att höja GSW all-around spel och ge dem en lite större presence närmare korg.

Haha bästa på Twitter "Dwight probably choosen Houston because his favourite pyjamas has little rockets on it". Även att Kobe unfollowa Dwight på Twitter och la sedan upp en bild på sig själv med Gasol.

Hahaha ja, det är så komiskt för det inte är sant. Fjortis nivå på dom ju. Jag tror jag läste med att Dwight har unfollowed Kobe med

Men ska bli otroligt intressant när Lakers möter Rockets nästa år, i alla fall när Kobe är tillbaka. Kan se Kobe gå för 50 poäng eller mer en sådan match, endast pga all extra motivation. Vill också höra hur mycket buande det kommer bli i Staples när Dwight kommer tillbaka för första matchen. Likt Cavs 2010?
2013-07-06, 18:12
Medlem
xenosans avatar
Haha, Howard svarar tämligen snabbt med en Harden-bild.

Edit: Äääh, var ju sedan gammalt.
2013-07-06, 22:06
Medlem
Dwades avatar
J-smoove till pistons?! Oh lord why??? Slöseri med talang man har han och Greg Monroe samt Brandon knight som är bra och har någon talang men det verkar inte hända något i den föreningen tyvärr. Kanske drummond också bör räknad in det får framtiden utvisa

Tydligen var max contract viktigare än en ring för josh. Jerkoff.. Hade hoppats på honom till Houston (om man nu kan hoppas att en bra spelare ska gå till ett lag man inte hejar på)
Nej, kag är inte på fyllan utan skriver från min mobil med försmå knappar och för stora fingrar
Senast redigerad av Dwade 2013-07-06 kl. 22:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in