Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-05-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMangs
Låter som en psykos! Och världen är allt annat än rättvis och det är mkt bra.

om du har en psykos då är det inte en psykos OCH om du har ett orättvist liv då är det inte bra MEN om du inte har en psykos eller ett orättvist liv då är det DU som är DU... om en kopia av dig din närmaste släkting ditt eget kött och blod bokstavligt talat hamnar i trubbel för allt DU säger då är det skitsamma? ( kopian kan vara DU eller DU kanske har samma scenario ( förargat GUD) )

svara på frågan...
Citera
2013-05-21, 17:25
Medlem
försök sätta ord på ord istället! då får du ett till ord att sätta ord på... med ett grund-ord: <valfritt>

det är en bra teknik...
Citera
2013-05-24, 20:36
Medlem
binaryinsects avatar
Varför samlas alla med psykos på Filosofidelen och postar sönder sina egna trådar med osammanhängande svammel?

Och för att inte såra dig medvetande1337, jag FÖRSÖKER fatta det du skriver men det är inte helt lätt.
Citera
2013-05-25, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av binaryinsect
Varför samlas alla med psykos på Filosofidelen och postar sönder sina egna trådar med osammanhängande svammel?

Och för att inte såra dig medvetande1337, jag FÖRSÖKER fatta det du skriver men det är inte helt lätt.

jag fattar inte själv vad jag menade, rätt ofta mår jag dåligt och blir självdestruktiv + att jag har dåligt samvete för att jag skriver till andra att vara trevliga och 5 minuter senare skrev jag det absolut värsta jag kunde komma på till en som bara var lite dryg som sa att jag är billigare och mindre värd än en grönsak... jag blev inte arg men jag dryga tillbaka på så fel sätt att jag mår extra dåligt av det och när jag mår dåligt kan det bli snevridet... tack för att du är som du är, bror(släkting = typ bror )
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in