2013-05-20, 22:48
Bannlyst
Jag ska träffa tjejen imorgon och tänkte köpa lite choklad eftersom jag vet att tjejer vill ha det när dom har mens. Vad kan man mer köpa? Vad kan vi hitta på för mysigt?
Citera
2013-05-20, 22:51
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Köp ännu mer choklad, det är basföda för löpande honor.
Citera
2013-05-20, 22:52
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arsansa
Jag ska träffa tjejen imorgon och tänkte köpa lite choklad eftersom jag vet att tjejer vill ha det när dom har mens. Vad kan man mer köpa? Vad kan vi hitta på för mysigt?

Choklad, cola sen kan du fixa lite E and youre good to go
Citera
2013-05-20, 22:54
Medlem
Plasticsmiless avatar
Fråga henne vad hon är sugen på .Det är individuellt. Kanske pizza, chips och godis.Man brukar vilja ha mycket salt mat.
Citera
2013-05-20, 22:55
Medlem
madmike85s avatar
Bacon, köp massor av bacon. Stek på ett par paket och fly sedan illa kvickt.
Citera
2013-05-20, 23:03
Medlem
kkimboslices avatar
Köp massor av olika choklader och burkcola! Vet inte om ni röker men jag (läs: min kille) älskar att röka på när jag har mens, blir tydligen lugnare haha. Massera henne och sånt. Köp god mat och laga middag typ bacon och pasta, as puligt
Citera
2013-05-20, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kkimboslice
Köp massor av olika choklader och burkcola! Vet inte om ni röker men jag (läs: min kille) älskar att röka på när jag har mens, blir tydligen lugnare haha. Massera henne och sånt. Köp god mat och laga middag typ bacon och pasta, as puligt

Det låter bra, tack för tipsen
Citera
2013-05-20, 23:15
Medlem
herrcarlssons avatar
Tamponger är alltid en vinnare.
Citera
2013-05-20, 23:17
Medlem
DonDDs avatar
Citat:

Chokladbit preppad med två feta sömnpiller, en bra actionrulle, p-rulle, bira och lite chips. Tryck i henne pralinen and you' re good to go!
Citera
2013-05-20, 23:19
Medlem
madmike85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Tamponger är alltid en vinnare.

Du har varit med ett tag hör man
Citera
2013-05-20, 23:22
Medlem
Malkos avatar
Citat:

Nu förstår jag inte varför man vill träffa sin tjej när hon har mens? Den veckan är till för mannen att vila upp sig från sin kvinna. Gud/Naturen har gjort upp allting så perfekt och så kommer vi med våra "moderna samhällen" och förstör allt.

Men för att svara på frågan. Köp järntabletter och folsyra. D-Vitamin är också bra.
Citera
2013-05-20, 23:28
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmike85
Du har varit med ett tag hör man

Jodå, en och annan lingonvecka har man fått utstå.

Det dummaste man då kan göra är att börja dalta och köpa saker och larva sig. Det handlar om fyra fem dagar i månaden som du sedan kommer få skit om du inte köper saker och larvar dig. Vänj henne inte vid något du inte kan införa som tradition resten av er tid tillsammans.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in