2013-05-20, 14:41
Bannlyst
Har hört från några invandrade vänner jag har att deras tjejer vill ha killar som är lite småtjocka, inte kraftigt överviktiga nu, men det gör inget om han har en liten mage, de tycker att det är manligt.
verkar även som om afrikanska och mellanöstern tjejer gillar killar som har lite mage och "lite att ta på".
Stämmer detta?
Citera
2013-05-20, 15:18
Medlem
Emhs avatar
I vissa länder är övervikt ett tecken på att man har det bra ekonomiskt.. Har ingen källa på detta men har snappat upp det någonstans..
Citera
2013-05-20, 15:22
Medlem
lafemmefatales avatar
Nej, jag har aldrig hört något liknande... Jag är kurd från Iran och umgås med bland andra iranska, kurdiska, libanesiska, palestinska och somaliska tjejer i plugget. Jag har då aldrig hört att de finner hull speciellt attraktivt. Vi brukar snarare spana in de mer vältränade snubbarna som går förbi (svenskar som icke-svenskar bör tilläggas). Mm-mm!
Senast redigerad av lafemmefatale 2013-05-20 kl. 15:24.
Citera
2013-05-20, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Nej, jag har aldrig hört något liknande... Jag är kurd från Iran och umgås med bland andra iranska, kurdiska, libanesiska, palestinska och somaliska tjejer i plugget. Jag har då aldrig hört att de finner hull speciellt attraktivt. Vi brukar snarare spana in de mer vältränade snubbarna som går förbi (svenskar som icke-svenskar bör tilläggas). Mm-mm!
Utländska tjejer spanar aldrig på svenska killar, vad ljuger du för? Det är endast Mohammed och Abdullah som de har intresse för.
Citera
2013-05-20, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morgotth
Utländska tjejer spanar aldrig på svenska killar, vad ljuger du för? Det är endast Mohammed och Abdullah som de har intresse för.

jag har en kurdisk tjej som jobbar på min arbetsplats, jag är lite mullig själv när vi var ensamma så strök hon mig över bröstet och sa att hon gillar killar som har lite
Citera
2013-05-20, 16:30
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:

Rättare sagt, varför ljuger du själv för? När började attraktion ha något samband med namn? Man attraheras av båda Mohammed och Fredrik så länge de har de egenskaperna som man värdesätter högt.

TS, det ligger inte någon som helst sanning i din tråd. Hade du sagt att utländska killar vill ha lite att ta på, hade det varit fakta men inte det du tar upp här. Absolut inte!
Citera
2013-05-20, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Rättare sagt, varför ljuger du själv för? När började attraktion ha något samband med namn? Man attraheras av båda Mohammed och Fredrik så länge de har de egenskaperna som man värdesätter högt.

TS, det ligger inte någon som helst sanning i din tråd. Hade du sagt att utländska killar vill ha lite att ta på, hade det varit fakta men inte det du tar upp här. Absolut inte!
Utländska tjejer gillar inte det svenska utseendet om man säger som så, blont hår osv. De tycker det är fult.
Citera
2013-05-20, 16:42
Bannlyst
Citat:
Utländska tjejer gillar inte det svenska utseendet om man säger som så, blont hår osv. De tycker det är fult.

visst, kanske 10% av de svenska männen är blonda, majoriteten är brunhåriga, så vad är din nästa ursäkt?
Citera
2013-05-20, 16:43
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:

Bara på Flashback är alla svenskar blonda och alla muslimer religiösa. Gå utanför din dörr så ska du se att 3/4 av Sveriges killar har naturligt ljusbrunt hår, vad för hårfärg är det på killar som kan vara snyggare än ljusbrunt?
Citera
2013-05-20, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Bara på Flashback är alla svenskar blonda och alla muslimer religiösa. Gå utanför din dörr så ska du se att 3/4 av Sveriges killar har naturligt ljusbrunt hår, vad för hårfärg är det på killar som kan vara snyggare än ljusbrunt?
Jag vet väl inte vad det är de ogillar men eftersom jag aldrig ser utländska tjejer som har svenska pojkvänner så gissar jag att det finns något som de ogillar med svenska killar? Om det nu är beteende, hårfärgen eller utseendet hos svenskar som de inte gillar har jag ingen aning om.
Citera
2013-05-20, 16:48
Bannlyst
Citat:
Jag vet väl inte vad det är de ogillar men eftersom jag aldrig ser utländska tjejer som har svenska pojkvänner så gissar jag att det finns något som de ogillar med svenska killar? Om det nu är beteende, hårfärgen eller utseendet hos svenskar som de inte gillar har jag ingen aning om.

gör du inte?jag ser det dagligen, du bor nog i din egen lilla värld
Citera
2013-05-20, 16:59
Medlem
En mage kan vara mjuk och gosig att vila huvudet på även för en svenska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in