2017-11-30, 18:18
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob83
Varje gång jag spelat innebandy, varit på gym och dylikt så har det aldrig slått fel att muslimer duschar med sina kalsonger på. Jag menar så klart i herrarnas duschrum. När de ska byta om före match går vissa in på toaletterna, gömmer sig bakom dörrar osv och som sagt; duschar nakna gör de praktiskt taget aldrig. Alltid samma sak, kalsongerna på...! Luktar gammal ost gör det också. Vad är problemet? Varför gör dom så här?

För att i muslimska länder är det mycket tabubelagt med bögerier. Tom dödsstraff i en del länder. Att då svassa runt naken och visa upp sig eller att råka se på andra mäns framstjärtar ses som bögigt och måste undvikas om man ska komma till himlen.
Citera
2017-11-30, 18:26
Bannlyst
När jag var knubbig 11 årig med en i stort sett inväxt penis, så var dusheriet ingen höjdare.

Är väl inte svårare än så...araber och asiater är småväxta och inte direkt kända för hästkukar.
Senast redigerad av speedskater 2017-11-30 kl. 18:36.
Citera
2017-11-30, 18:31
Medlem
Det har med deras minst sagt knepiga relation till sex och nakenhet att göra. Kort sagt; dom är inte riktigt kloka och borde åka hem till öknen igen så vi slipper se skiten.
Citera
2017-11-30, 18:52
Medlem
Gör som jag och helt enkelt fråga.

Ibrahim - Jag dushar med kalsonger av Respekt för dig, du skall inte känna dig obekväm för att jag går runt naken.
Citera
2017-11-30, 18:56
Medlem
också tänkt på detta och tror mer de har att göra med att dem inte vill visa upp sig. Har sett araber som duschat å bastat nakna också. Osäker om dem var muslimer dock..
Tror de rör sig både om osäkerthet och att man helt enkelt inte ska visa upp sitt kön för nån annan än sin fru.
Citera
2017-11-30, 18:56
Medlem
QuattroCarls avatar
De har getkukar.
Citera
2017-11-30, 19:01
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
För att pillemojjen är pytteliten.

Med förhuden bortskuren de ser den ut som Fredrik Reinfeldt. En person som de sällan sympatiserar med.
Citera
2017-11-30, 19:02
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Här står det uttryckligen att det är påbjudet för dom att duscha i kallingarna...
Citat:
96 – Rule: Men must cover their private parts from other men and those women that are his Mahram, however it is not Wajib to cover the rest of their body from them. ABGKLMST

97 – Question: Is it sufficient for a man to (only) wear swimming trunks or other types of under clothing which show the shape of the private parts, but do not show the skin, in front of others?

Answer: If there is no fear of falling into sin, then it is not a problem.
https://www.al-islam.org/code-ethics-muslim-men-and-women-sayyid-masud-masumi/rules-related-covering
Citera
2017-11-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Med förhuden bortskuren de ser den ut som Fredrik Reinfeldt. En person som de sällan sympatiserar med.

Stympar mussarna kuken som judarna?
Citera
2017-11-30, 19:07
Medlem
De kanske känner av dina trånande blickar mot sin manslem, och skyler sig så gott situationen nu tillåter för att du inte ska ställa till med en scen med ditt bultande stånd inne på herrarnas..

Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Stympar mussarna kuken som judarna?
Ja. Sedan får de runka me glidmedel, som amerikanarna.

Citat:
Ursprungligen postat av defenseur
Under de åren var det inte muslimska kollegor, utan amerikaner, som duschade i kalsonger.
Frågan är väl varför i helvete vita amerikaner genomgår obligatorisk omskärelse. Kan det vara det judiska inflytandet i USA? Mohammed har ju inte riktigt fått fäste ännu.
Senast redigerad av petzor 2017-11-30 kl. 19:17.
Citera
2017-11-30, 19:11
Medlem
Unisertits avatar
De vill inte visa sitt stånd. Synen av andra män och speciellt barn får deras djuriska lustar att framhäva sig. Endast när de har möjlighet att utöva sina sjuka pervesiteter kan de visa sig nakna.
Citera
2017-11-30, 19:16
Medlem
gurkmajjas avatar
Herregud, ni fattar väl för fan att dessa människor är obekanta med vår liberala syn på nakenhet. Jag märker även att dylikt beteende sprider sig bland svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in