• 8
  • 9
2013-05-21, 04:48
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Det är fan du som är löjlig. Du har inte kommit med något argument överhuvudtaget till varför jag inte ska ta en en drog och sedan diska. Kan du få in i din lilla ärthjärna att jag ändå testar substanser och tänkte att jag kan slå två flugor i en smäll. Vad fan spelar det för roll om jag diskar när jag är påverkad? Jag går aldrig på fester och träffar aldrig folk så du ska fan skita i om jag tar droger och sen råkar diska eller om jag drar en runk eller om jag målar en tavla eller om jag skiter eller om jag tar en promenad eller om jag stickar en kofta eller vad fan som helst. Skitnödiga jävla Svensson, sköt ditt eget liv istället. Skriv inte mer.

Först och främst så säger du redan i topic att du vill ha droger FÖR att diska, inte droger du kan ta och passa på att diska medans du är onykter (för varför skulle du behöva en tråd för det, är ju förfan bara att testa när du kommer hem väck?).

Och argument? Du menar förutom att du är patetisk som inte kan få tummen ur arslet och ta hand om dig själv (det inkluderar ens bostad) utan att vara påtänd?

Då kan vi väl lägga till att du aldrig kommer få mer motivation till att hålla rent i hemmet (och antagligen övriga delar av livet) när du märker hurpass mycket enklare det är att göra det tjackad.. Hur många fler användningsområden tror du att du kommer hinna upptäcka innan du inser att du går på dos mer än du är nykter bara för att du inte orkar diska, städa, laga mat, jobba, träna, umgås, festa utan att vara påtänd längre?

Inse att jag skriver inte här för att jävlas med dig, utan för att det är så sjukt uppenbart att det är en dum idé..
Man måste kunna acceptera dom tråkiga delarna i livet, annars kommer man inte komma någonstans.

För övrigt så skulle det inte skada med styckesindelning, vet du inte att punkt ger ny rad?

Senast redigerad av BenAsslick 2013-05-21 kl. 05:37.
Citera
2013-05-22, 13:35
Medlem
Slingshots avatar
OT raderat, håll er till ämnet.

//Slingan
Citera
2013-05-22, 14:00
Medlem
Har själv tagit syra och sedan städat lägenheten, psy trance i bakgrunden så gick de fin fint! Det var rätt så häftigt
Citera
2013-05-22, 14:09
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottsfan
Har själv tagit syra och sedan städat lägenheten, psy trance i bakgrunden så gick de fin fint! Det var rätt så häftigt

Finns det inte risk att man stoppar soffkuddarna i frysen för att "dom trivs bättre där" och bestämmer sig för att sortera böckerna efter aura osv.?
Citera
2013-05-22, 15:42
Medlem
Tipsar om någon typ av hallis, 4-homet/2c-e etc. Då ser du hur skitit det verkligen är, varje litet dammkorn ser ut som att det har förpestat hela rummet och allt ser verkligen oreda ut. Jag städade min etta i ca 4 timmar. Var fan kliniskt rent efter det, fick nästan psykotiska tankar av att veta att det var minsta lilla smuts, så det var bara att köra eller psyka ur!
Citera
2013-05-22, 18:08
Bannlyst
Alkohol med musik på hög volym funkar hyfsat för min del, eller ja, man kommer oftast bara halvvägs. Så kan man ta resten en annan dag. Städa och diska nykter är fan det värsta som finns
Citera
2013-05-22, 20:28
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Finns det inte risk att man stoppar soffkuddarna i frysen för att "dom trivs bättre där" och bestämmer sig för att sortera böckerna efter aura osv.?
Det tror jag inte, jag har iofs aldrig poppat någon monster dos men utav mina erfarenheter så skulle det nog snarare bli så att jag hade dansat runt och inspekterat en massa saker som man hittar när man städar
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in