2005-06-02, 13:59
Medlem
Jag letar efter en affär där man kan köpa armband för killar, tyvärr vet jag inte exakt vad den typen av armban heter, inte heller har jag hittat någon bild. Skulle gissa att det klassas som 'surfar'-armband eller 'street'-armband. Det kan vara två remmar som löper runt handleden bara eller är 'tvinnade' lite snyggt. Är det någon som vet vilken typ av armband jag menar och kanske vet ett namn så hjälper det. Jag menar inte lite tjockare 'wristbands'.

Citera
2005-06-02, 14:12
Medlem
Acquiences avatar
Sånt där kraffs låter väll väldigt Åhlens? du kan ju kolla där finns säkert
Citera
2005-06-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acquience
Sånt där kraffs låter väll väldigt Åhlens? du kan ju kolla där finns säkert

Har provat de vanliga affärerna H&M osv, men Åhlens har jag faktiskt missat...Värt att prova
Citera
2005-06-02, 14:28
Medlem
rooys avatar
En polare köpte en sån av nån av försäljarna på Hötorget.
Citera
2005-06-02, 18:49
Medlem
Ingen som vet något bra ställe på nätet?
Citera
2005-06-02, 22:44
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?BrandID=239
Citera
2005-06-02, 22:49
Medlem
jobes avatar
Kolla i någon Gay-shop, de borde ha armband för killar.
Citera
2005-06-03, 08:09
Medlem
Kanske något av alla modeorakel som finns här inne kan skriva om det är "ute" eller "inne" att ha typ ett svart armband i sommar?

alltså ser jag nåt snyggt som jag vill ha så använder jag det vare sig det är ute eller inne men jag var bara lite nyfiken vad som gäller just nu angående armband?
Citera
2005-06-03, 10:27
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kramer71
Kanske något av alla modeorakel som finns här inne kan skriva om det är "ute" eller "inne" att ha typ ett svart armband i sommar?

alltså ser jag nåt snyggt som jag vill ha så använder jag det vare sig det är ute eller inne men jag var bara lite nyfiken vad som gäller just nu angående armband?
Vet inte om jag räknas som ett modeorakel men om din stil i övrigt är surfarshorts, rip-curl tröja, solblekt sandstänkt långt blondt hår och du bor på Hawaii eller i Australien så funkar det säkert. Det beror väl helt enkelt på din stil i övrigt. Jag kan dock tycka att det ser lite överarbetat ut med armband på killar oavsett stil. Köp en snygg klocka med lite tjockare läderarmband istället, lite 60-talsretro så där....

Personligen är jag av uppfattningen att de enda smycken en man skall bära är en klocka och eventuellt en vigselring. Men jag kanske är fel person att fråga.
Citera
2005-06-03, 23:39
Medlem
Tänker antagligen helt fel men två remmar som kan vara tvinnade får mig att tänka på Nikes rip-off (originalet är det gula enkelarmbandet Livestrong), svarta och vita armbandet "Stand up, speak up". Länk
Citera
2005-06-04, 14:14
Medlem
Jag tänkte mer på ett band av tyg eller skin/läder, och lite tunnare band.
Citera
2005-06-04, 14:21
Medlem
mpees avatar
Otroligt om varken H&M eller Åhlens har sådana armband..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in