2017-01-04, 22:56
Avslutad
Uråldrig tråd, men ska försöka bumpa den.. ts, min mamma tog sitt liv två månader efter din pappa, min syster lider fortfarande, jag själv vet inte om jag någonsin kommer bli återställd, det hände något med mig den kvällen och det har än idag inte blivit bättre R.I.P
Citera
2017-01-04, 23:04
Medlem
mjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetStitches
Uråldrig tråd, men ska försöka bumpa den.. ts, min mamma tog sitt liv två månader efter din pappa, min syster lider fortfarande, jag själv vet inte om jag någonsin kommer bli återställd, det hände något med mig den kvällen och det har än idag inte blivit bättre R.I.P
Det som sker är att likna vid en posttraumatiskt stress situation , det skjuts som spikar in i psyket som man bör låta en bra terapeft lösa upp annars kan dom rosta fast och påverka dig resten av ditt liv!
Citera
2017-01-05, 00:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Det som sker är att likna vid en posttraumatiskt stress situation , det skjuts som spikar in i psyket som man bör låta en bra terapeft lösa upp annars kan dom rosta fast och påverka dig resten av ditt liv!

Tacksam för svar, har inte riktigt försökt prata med någon psykolog eller dylikt, kanske borde ta och göra det. Mitt liv har som stannat upp på något sätt
Citera
2017-01-05, 05:17
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetStitches
Tacksam för svar, har inte riktigt försökt prata med någon psykolog eller dylikt, kanske borde ta och göra det. Mitt liv har som stannat upp på något sätt

Ibland kan det behöva gå en tid. Om det inte funkar kan man alltid ta en paus och ta upp kontakten igen senare. Ibland kan dock även terapisessioner där man mest sitter och tiger vara av värde.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in