2013-05-17, 13:59
Medlem
YngreHerres avatar
Tjena, har googlat och letat på tradera och div. erotikwebshops men kammat noll, vet inte ens om det finns något liknande eller om jag bara inte kommer på rätt ord i sökningarna..
Jag undrar iallafall om det finns något fotstödsliknande, så man kan ha fötterna emot som kille vid missionären så man inte glider på lakanet och behöver ompositionerna fötterna var femte juck typ.
Hoppas någon fattar vad jag menar och att denna produkt finns! :-) Har ni tips på hur jag ska lösa det utan att köpa just en produkt ämnad för det här så kom gärna med det också!
Citera
2013-05-17, 14:02
Medlem
Kapten Kagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Tjena, har googlat och letat på tradera och div. erotikwebshops men kammat noll, vet inte ens om det finns något liknande eller om jag bara inte kommer på rätt ord i sökningarna..
Jag undrar iallafall om det finns något fotstödsliknande, så man kan ha fötterna emot som kille vid missionären så man inte glider på lakanet och behöver ompositionerna fötterna var femte juck typ.
Hoppas någon fattar vad jag menar och att denna produkt finns! :-) Har ni tips på hur jag ska lösa det utan att köpa just en produkt ämnad för det här så kom gärna med det också!

TV4 kommer till din hjälp: Så bygger du en sänggavel
Citera
2013-05-17, 14:59
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
TV4 kommer till din hjälp: Så bygger du en sänggavel
Hmm, ah sänggavel känns inte helt aktuellt då jag i så fall måste ligga åt fel håll i sängen och då kan jag ju redan nu ta stöd av väggen. Tack för input iallafall, måste ju finnas någon som grubblat på detta också?
Citera
2013-05-17, 16:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hahaha iden med sänggavel är nog inte så dum för du kan ju ha två sänggavlar också vilket bör lösa problemet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in