2013-05-18, 00:14
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverlightz
Damn förvirrande här, vilket gäller? Antar att det du klistra från deras hemsida är det rätta.

Låt mig gissa, du ska flyga med British Airways till New York?

Om du checkar in on-line så kan du skriva ut dina boardinkort, alternativt så skiter du i det och får boardingkorten när du checkar in på Arlanda. Du får två boardingkort: Arlanda-London och London-New York. Inget som helst behov att skaffa nytt i London.

Ditt bagage kommer hela vägen till New York utan att du behöver göra någonting i London.

När du kommer fram till London så går du igenom en kontroll som kollar ditt boardingkort, sedan tar du rulltrappan upp och går igenom en säkerhetskontroll. Hela proceduren tar normalt inte längre än 20 min.

Jag har åkt sträckan x antal gånger nu så jag har erfarenhet
Citera
2013-05-18, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Låt mig gissa, du ska flyga med British Airways till New York?

Om du checkar in on-line så kan du skriva ut dina boardinkort, alternativt så skiter du i det och får boardingkorten när du checkar in på Arlanda. Du får två boardingkort: Arlanda-London och London-New York. Inget som helst behov att skaffa nytt i London.

Ditt bagage kommer hela vägen till New York utan att du behöver göra någonting i London.

När du kommer fram till London så går du igenom en kontroll som kollar ditt boardingkort, sedan tar du rulltrappan upp och går igenom en säkerhetskontroll. Hela proceduren tar normalt inte längre än 20 min.

Jag har åkt sträckan x antal gånger nu så jag har erfarenhet

Perfekt förklaring med det som jag undrat över!
Inget att stressa så mycket över nu då.
Tack!
Citera
2013-05-18, 01:50
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverlightz
Perfekt förklaring med det som jag undrat över!
Inget att stressa så mycket över nu då.
Tack!

Nope ingen stress

T5 är bra, du kan gå till vänster efter säkerhetskontrollen så finns det en bar. Min favorit är V-Bar som ligger på nedre plan till höger, precis bredvid rulltrappan som går upp till BA-loungerna. Bra service och du kan få en riktig pint öl något som inte lounger erbjuder

Ge personalen lite dricks så kan de förmodligen avslöja lösenordet till BA loungens wifi. Det har varit vancouver ett tag nu men de byter ofta.
Citera
2013-05-18, 01:54
Moderator
Lobengulas avatar
Eftersom tråden handlar generellt om resa Stockholm - London till destination X så flyttar jag tråden till Flyg - allmänt

/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in