2013-05-17, 01:52
Medlem
Topic, går detta? Hur ? var?

Kan tex hyra en postlåda som en tillfälligt en egen under en viss period, utan att behöva lämna privata uppgifter ?

Eller ifall man beställer större saker kan man få dom till en viss pick up plats utan att man måste ge sina riktiga uppgifter? Tex om man använder bara någon sorts kod som man får via mail/SMS så att man kan hämta ut paket utan att visa Pass/Leg?

Annars ifall det finns någon tutorial över hur man kan beställa saker anonymt via nätet skulle det vara jätteschysst ifall någon kan länka.

tack på förhand
Citera
2013-05-17, 02:25
Medlem
SeMeNoMores avatar
Poste restante?
Citera
2013-05-17, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Poste restante?
Svenska tack.
Citera
2013-05-17, 02:35
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xparn
Svenska tack.
Du kanske ska söka också? Eller ska vi behöva göra det åt dig också?
Citera
2013-05-17, 02:55
Medlem
EvilTouchs avatar
Citat:
Poste restante?
Ja, det är nog det närmsta man kan komma.
Citera
2013-05-17, 02:59
Medlem
Citat:
Du kanske ska söka också? Eller ska vi behöva göra det åt dig också?

Gjorde det, tack...
Men det går inte tex ifall man köper saker via nätet tex en dator antar jag... ?
Citera
2013-05-17, 03:16
Medlem
Citat:
Topic, går detta? Hur ? var?

Kan tex hyra en postlåda som en tillfälligt en egen under en viss period, utan att behöva lämna privata uppgifter ?

Eller ifall man beställer större saker kan man få dom till en viss pick up plats utan att man måste ge sina riktiga uppgifter? Tex om man använder bara någon sorts kod som man får via mail/SMS så att man kan hämta ut paket utan att visa Pass/Leg?

Annars ifall det finns någon tutorial över hur man kan beställa saker anonymt via nätet skulle det vara jätteschysst ifall någon kan länka.

tack på förhand
Beställ ett eu-legg från någon brittisk sida avsedd för "maskerad ändamål", sen hyr postbox i din närmsta stad och genom att beställa genom rek få avisen dit?
Citera
2013-05-17, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalascider
Beställ ett eu-legg från någon brittisk sida avsedd för "maskerad ändamål", sen hyr postbox i din närmsta stad och genom att beställa genom rek få avisen dit?
Beställa exakt vartifrån isf?
"genom rek" ?

Tack
Citera
2013-05-17, 05:08
Medlem
Citat:
Beställa exakt vartifrån isf?
"genom rek" ?

Tack
Fakeiduk.com, de e bara att hitta en persnummergenerator på google och beställa ta postboxar som är anonyma, de kräver bara att du betalar månadsavgiften. Vem kan bevisa att Berra Bingos postbox 2b är verkligen du? tingsrätt kan döma om det finns rimligt tvivel
Citera
2013-05-17, 05:13
Medlem
Citat:
Fakeiduk.com, de e bara att hitta en persnummergenerator på google och beställa ta postboxar som är anonyma, de kräver bara att du betalar månadsavgiften. Vem kan bevisa att Berra Bingos postbox 2b är verkligen du? tingsrätt kan döma om det finns rimligt tvivel
Ursäkta min grogg. Kan INTE döma om det finns rimligt tvivel. Och skulle sspekulationer upstå så kan ju offentliga wifi åtskomster uppfattas som ej individuellt binande
Citera
2013-05-17, 05:21
Medlem
Citat:
Ursäkta min grogg. Kan INTE döma om det finns rimligt tvivel. Och skulle sspekulationer upstå så kan ju offentliga wifi åtskomster uppfattas som ej individuellt binande
Sedan menar jag efter skaffandes af legget skall du skaffa p-box och beställa dina godsaker genom REK till din box, så att du genom avisen kan hämta ut dem med ditt UK-legg på ditt postkontor
Citera
2013-05-17, 18:24
Medlem
C13s avatar
Citat:
Fakeidu*.com, de e bara att hitta en persnummergenerator på google och beställa ta postboxar som är anonyma, de kräver bara att du betalar månadsavgiften. Vem kan bevisa att Berra Bingos postbox 2b är verkligen du? tingsrätt kan döma om det finns rimligt tvivel

Funkar verkligen Fakeidu*.com? Känns skumt som faktiskt, visst struntar jag i urkundsförfalskningen. Men jag vill inte torska på de! Jag kan tänka mig att dessa leg fungerar i mindre nogräknade sammanhang. Men funkar dem om man ska regga en box hos t.ex. Brevia? Eller är dem nöjda med ett leg oavsett om de verkar fejkat eller ej?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in