Citat:
Ursprungligen postat av Tasken1
Får väl skriva igen då......
Under Hitlers styre så var det totalt video- och fotografiförbud inne i koncentrationslägerna. (Dock så fanns det soldater som tog bilder ändå.) Mestadels av all video och fotografering från koncentrationslägrena är efterregisserat av Judar.
Det förvånar mig också ! Var kommer den uppgiften.
När till och med självaste kommendanten Rudolf Höss hade en stor samling privata bilder därifrån.
Han var knappast någon simpel soldat.
Efterredigerad/ efterregisserat av judar??? Hur sjuton skulle de ha kunnat ha tid till det? Har du en aning vilken stor samling det finns med filmer ?? Och ljudinspelningar?? bilder?? Jisses snacka om vara nojig
Jag har alltid hur de har gjort dessa redigeringar. Kan du tala om det för mig ? För de kan inte gått förbi , de hade behövt beställa stora leveranser av fotovätska, råfilm med mera. Sedan behövs manusskrifter med mera. Har du några utdrag för sådan manus? Sedan måste de finnas skådespelare, finns det några sådana anställningar med mera? De måste har ju överlevt också

Hittar du några sådana?
http://www.youtube.com/watch?v=pXwiZM74n_Q Hur har de lyckats efter regisserat denna film?
Denna film avslöjar en av officererna om de hemska morden som pågick i lägren i öst. I och för sig han nämner in te vilken , eller hur de "mördade" dessa oskyldiga !