2013-05-15, 19:22
Medlem
Detta blir mitt första ämne här på fb så jag vet inte om detta blir rätt placerat nu.
Men till själva "dilemmat":

Jag och min pojkvän träffades och blev tillsammans i Juni. Det har varit hur bra som helst och jag visste att han hade flickvän när vi började umgås. (vi blev ett par väldigt snabbt)
Men han sa att han gjorde slut med sin flickvän i Juni/juli nån gång.
Jag ska försöka dra historien kort:

I helgen sa jag att jag ville ha en paus då väldigt mycket hänt i mitt liv senaste veckorna och jag behövde "andas" lite..
Jag saknade honom idag och stalkade honom på hans facebook konto (vi är inte vänner på facebook då vi båda är otroligt inaktiva).
Hittade hans ex och gick in på hennes blogg (aldrig hittat den förut)
och ser att hon har blogginlägg från september med bilder på honom och kallar honom älskling.
En rad liknande inlägg med honom, bilder på honom och hon berättar vad dom gjort.
Han har alltså ljugit för mig vissa helger och umgåtts med henne istället för mig.

Jag har ringt honom och han har erkänt och bett om ursäkt, han satt och grät i telefon och bad mig stanna hos honom. Men kan jag verkligen göra det?
Han var tillsammans med hans tjej i över fyra månader av vårt förhållande.

Nu vet jag inte vad jag ska göra då jag fortfarande har känslor för honom men samtidigt hatar jag honom.. Har suttit hela dagen och bara gråtit över det här..

Så ja, nu vet jag alltså inte vad jag ska göra.
Skulle vara tacksam över att höra vad ni skulle göra i denna situation?
Behöver alla tips jag kan få..

Okej såhär är det, han och hans flickvän var aldrig kära i varandra. Han sa till mig att de knappt träffades så jag trodde honom. Hans vänner sa att deras förhållande inte var "på riktigt". Så det var inte som att jag försökte sno honom från henne!
Senast redigerad av Zirana 2013-05-15 kl. 20:17.
Citera
2013-05-15, 19:26
Medlem
Skit i honom! Det är riktigt svårt för dig att göra och det kommer kännas fel för att du är kär i honom. Men vänta ett tag så kommer du förstå hur bra det var att du lämna horungen.
Citera
2013-05-15, 19:28
Medlem
Malkos avatar
Du ville ha en paus av en anledning. Du var "trött" på honom. Du snokade inte för att du saknade honom, så där behöver du inte ljuga.

Men nu när du ser att du inte är speciell och han har en annan tjej som vill ha honom, så försvinner "pausen" från din hjärna?

Jag undrar varför....
Citera
2013-05-15, 19:29
Medlem
Ostkroks avatar
Du själv inleder en relation med en kille som redan har ett förhållande - du inser vilken fitta du är va?

Sedan blir du förvånad(?) och sårad när han går bakom ryggen på dig(med)?

Jag tycker inte synd om dig.
Citera
2013-05-15, 19:30
Medlem
Hur gamla är ni? Låter ju som ni är femton eller nåt.

Vad du ska göra? Ja du har ju redan tagit en "paus", så förläng den.
Citera
2013-05-15, 19:35
Medlem
Akilles-själs avatar
Fan har du snackat om pauser i förhållandet beter du dig ju säckert inte som ett tryggt och för evigt kärleksfullt hopp direkt och det har han väl känt av (inte konstigt då att han haft kvar en eventuellt säkrar relation för honom, med någon som verkligen tycker om honom)...
Oavsett om han älskar dig djupt älskar ju du inte honom tillbaka så du får ju skylla dig själv om han spelar boll med andra!
Citera
2013-05-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matematikern1
Skit i honom! Det är riktigt svårt för dig att göra och det kommer kännas fel för att du är kär i honom. Men vänta ett tag så kommer du förstå hur bra det var att du lämna horungen.

Jo men det är ju det, det är så otroligt svårt.. Men jag tror jag ska försöka!
Citera
2013-05-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Du ville ha en paus av en anledning. Du var "trött" på honom. Du snokade inte för att du saknade honom, så där behöver du inte ljuga.

Men nu när du ser att du inte är speciell och han har en annan tjej som vill ha honom, så försvinner "pausen" från din hjärna?

Jag undrar varför....

Stämmer delvis, sorry att jag är lite trög nu, men hur menar du med att pausen försvinner?
Citera
2013-05-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Du själv inleder en relation med en kille som redan har ett förhållande - du inser vilken fitta du är va?

Sedan blir du förvånad(?) och sårad när han går bakom ryggen på dig(med)?

Jag tycker inte synd om dig.

Han sa till mig att han aldrig var kär i denna tjej, att de knappt träffades och att de bara var tillsammans för att det "bara blivit så". Jag trodde inte att hon hade känslor för honom då de knappt träffades eller hörde av varandra. Det visade sig ju dock att han ljög.
Citera
2013-05-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotardo
Hur gamla är ni? Låter ju som ni är femton eller nåt.

Vad du ska göra? Ja du har ju redan tagit en "paus", så förläng den.

Nja, jag är 18 och han är äldre än mig. Kanske jag borde..
Citera
2013-05-15, 19:43
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zirana
Stämmer delvis, sorry att jag är lite trög nu, men hur menar du med att pausen försvinner?

Jo du är lite trög. Det jag menar är varför blir du så upprörd när du ville ha en paus. Varför blev han mer intressant när en annan tjej ville ha honom?
Citera
2013-05-15, 19:44
Medlem
ojdos avatar
Hahahahahhaaha

Förlåt

Men Karma Is A Bitch Hahahahahah
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera